keskiviikko 15. helmikuuta 2012

all the hope that i lost you have found

Photobucket
ja jälleen pari kollaasia. ylläolevat kuvat on jotai vanhoja, mutta ei oo tullu julkaistua niin tulin ne nyt tähän tunkee.

en kestä. ylihuomenna wanhat. mahasta kourasee ku kuvittelenki. stressaan iha hirveesti et oonko nyt muistanu kaiken, onko mulla kaikki valmiina, mitä pitää vielä tehä ennen h-hetkee... oon ihan hermoraunio. onneks en oo varmaan ainoo :-D mua oikeesti surettaa sit kun tää on ohi. toisaalta helpotus tän kaiken stressin jälkeen, mut niissä reeneissä oli niin kivaa ja kaikkee et kyl on vähä haikee fiilis.

  Photobucket sain viljamilta orkidean ystävänpäivälahjaksi (-: en osannut odottaa mitään, joten itelläni ei ollut sitten mitään mitä antaa takasin. en kyllä osaa hoitaa tota, että toivottavasti se ei kuole jo heti kättelyssä. jos mulla on jotain kasveja mun huoneessa ollut niin ne on ollut tekokukkasia tai kaktuksia, joita ei tarvi kastella tyyliin ikinä :-D miten te vietitte ystävänpäivää ja saitteko jotain söpöjä lahjoja? (-:

4 kommenttia :

  1. Mullakin kuolee aina kaikki kukat ja orkideahan on tosi siis vaikeehoitonen :D Mut kummasti mun orkidea pysyny hengissä nyt jo 1,5 vuotta, joskin kukat putos aika nopee mut juuren lehdet on iha yhtä hienona ku alussakin. Toihan pitää siis upottaa n. kerran viikossa koko ruukun mitalta veteen n. tunniksi - meitsi tekee sen about kerran kuussa kun muistaa ja nyt täällä Lontoossa asustellessa poikaystävä Suomessa hoitaa tota eli ehkä n. kerran kahdessa kuukaudessa :D Ja silti kukoistaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tästä tiedosta, mun pitikin netistä ettiä miten sitä hoidetaan ! :-D se kuulemma tarvii kai myös aika paljo valoo ja mun huone ei oo hirveen valosa et toivottavasti se ei kuihdu!

      Poista
  2. miten olet saanu tämän blogisivuston tällee pieneksi tähän keskelle (: ja sulla on tosi tosi kiva blogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon vaan muokannut mallinsuunnittelutyökalussa leveyksiä pienemmiksi (-: ja kiitti !

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3