sunnuntai 26. helmikuuta 2012

cause you and i, we were born to die

Photobucket Photobucket Photobucket
hyvää sunnuntai iltapäivää rakkaat lukijat ! eilinen tuli vietettyä illanvietoissa mukavan kaveriporukan kera. (-: pelattiin hauskaa lautapeliä nimeltään jälkipyykki, hengailtiin muuten vaan ja katottiin myös uhrilampaat, mikä oli mulle ainakin ehkä vähän pettymys. ihan hyvä leffa joo, mutta oon kuullut siitä monelta hyvää palautetta, joten odotukset oli korkeammalla, mihin leffa loppujen lopuksi ylettyi. kamerakin mulla oli riennoissa mukana, mutta ihme kun en sitä muistanut kaivaa laukusta edes esille, saatika ottaa sillä yhtäkään kuvaa :-D

eilen siivotessani mun huonetta sain jonkinlaisen sisustusinspiraation. en oikeen tykkää mun huoneesta - varsinkaan vihreistä tapeteista - mutta keksin muutaman pikkusen keinon, jolla saisin siitä miellyttävämmän (-: nää pikkumuutokset tulis kyllä maksaan toistasataa, mut tarvii toivoo et porukat vaikka tukis mua tässä projektissa. jos ja kun saisin tän mun projektin valmiiks, kiinnostaisko teitä jos tekisin sitte jonkinnäköstä huonepostausta? (-:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3