maanantai 20. helmikuuta 2012

i've made up my mind, don't need to think it over

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
hei, mitäs teille kuuluu? mulle kuuluu oikeen mukavaa. (-: viikonloppu meni tosi kivasti ja nyt on tiedossa monen moista pippaloo ja illanviettoo tulevaisuudessa. olin koko viikonlopun tosi hyvällä tuulella, mut tänään oon taas ruvennu stressaa; koulujutut painaa päälle, eikä kesätöistäkään oo tietookaan. ois myös hammaslääkäri ja ajotunnit mitä pitäis pikkuhiljaa varailla. onneks ens viikko on hiihtoloma ni voi unohtaa kaikki ahdistavat jutut mielestä ja keskittyä vaan rentoutuun ja pitään hauskaa (-:

ps. tervetuloa muuten kaikille uusille seuraajille !

2 kommenttia :

  1. vähän tää sun uus blogi on ihana! :) aivan mahtavia kuvia!

    käy toki kurkkii mun blogi ja liittyys lukijaks jos tykkäät :)
    http://mylifeemma-emma.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon ! (-: ja oon käynyt aina toisinaan kattelemassa siellä mitä kirjoittelet !

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3