keskiviikko 8. helmikuuta 2012

this is not a drive-by

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket huhhuh tätä mun postaustahtia nykyään! yleensä mulla on semmone systeemi, etten tykkää päivittää joka päivä vaan postauksien välissä on vähintää yks päivä. nyt on vaan niin kauheesti postattavaa et päivittelen joka päivä. :-D mut eiks se ookki ihan kiva? vai onko?

niinkuin jo viime postauksessa kirjoittelin niin wanhojen tansseihin on enää vajaa viikko ! ou mai gaad ku jännittää. kyseisestä päivästä oon unelmoinu siitä asti kun aikaisemmat wanhat on aina yläasteella tullut koululle tanssimaan ja kyseistä päivää oon lukion alusta asti oottanu ! ja nyt se h-hetki jo kohta koittaa. (-: harjotuskampausta olisi lauantaina ja harjotusmeikkiä maanantaina luvassa. jäiks. toivottavasti mekko vielä mahtuu päälle ja tanssit muistuis mieleen nyt kun on ollu harjotuksissa parin viikon tauko. toivottavasti saitte tästä tekstistä ees jotain selkoa :-D palaillaan !

3 kommenttia :

  1. joo tää on kiva kun teet useemmin postauksia :) voisit vaaik tehdä jonkun meikkipostauksen?:) tai lempivatteett/korut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meikkipostauksesta en tiä, kun käytän aika vähän meikkiä, mut vaatteet ja korut kuulostais hyvältä (-: kiitos paljon ehdotuksista !

      Poista
  2. mulla on sulle haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: