lauantai 11. helmikuuta 2012

you get me so wild, how can i ever deny

Photobucket heipsan ! tänne kuuluu erinomaista; tein eilen mahteja löytöjä kun kävin parkissa, tänään mulla oli se harjotuskampaus ja muutenkin elämä hymyilee. (-: ainoo vaan mikä mua ärsyttää on kun en millään saa niitä toimintoja tuonne alas näkymään !! blogger ei tykkää musta.

tänään mulle siis tehtiin se harjotuskampaus. mun kaveri tekee mulle kampauksen ja toi koekampaus tehtiin sen työharjottelupaikassa tampereen statuksessa. oon tähän sairaan tyytyväinen! tää on sopivan huolimaton, mut silti juhlava ja kaunis. (-: kiusaksenne, ette tuu näkeen tätä ennen kun virallisen päivän jälkeen.

suosittelen todella tota statusta kaikille, enkä vaan hauskojen ja asiansaosaavien työntekijöiden puolesta, vaan myös suloisen ruttunaaman, joka siellä hengaili ! siellä nojatuolissa köllötteli ehkä suloisin otus päällä maan, ranskanbulldoggi nimeltään lady gaga ! :-D ai että oisin voinut kaapata sen sieltä mukaani, mutta koska olen hyvä ja lainkuuliainen ihminen niin en tehnyt sitä. sydän pakahtuneena toivotan teille nyt hyvät viikonlopun jatkot!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: