lauantai 17. maaliskuuta 2012

my favourite shoes

aattelin noiden parin lemppari yläosien lisäks kuvauttaa mun lempparikengät! täs on siis vaan kengät, joita käytän talvella ja aattelin et voisin sit kesän lähestyessä postaa mun lempparikesäkengistä (-: ok, sitten itse asiaan!

Photobucket Photobucket alotellaan uusimmista. eli ostin nää vähän aika sitten dinskosta viimesistä aleista kun sain nää reilulla kahellakympillä itelleni (-: joo nää näyttää vähän kumppareilta, mut mun mielest vaan siistit!

  Photobucket Photobucket mun "cowboy-bootsit" ostin viime talvena ja sillon ne jäi ehkä vähän vähäselle käytölle, mut nyt oon koittanu petrata (-: yleensä en oikeen käytä korollisia kenkiä, ni se on ehkä syy miksei näitä tuu niin paljon käytettyä, mutta joka tapauksessa tykkään näistä sikana! 

Photobucket oon sen verran pa, etten oo koskaan raaskinut ostaa aitoja converseja, joten nämäkin talvitennarit on mekasta peräsin. mikäs siinä jos halvemmalla saa (-: ehkä mä joku päivä raaskin. mut tota perustennarithan on ihan must ja yhet vahvat lempparit!

2 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: