torstai 15. maaliskuuta 2012

some favourites

joku joskus pyyteli postausta mun lempparivaatteista ja -koruista, niin yhtenä nättinä, aurinkoisena päivänä aattelin tän hetken pari lemppari yläosaa kuvauttaa teille. joo, tää on vähän köyhän puoleinen postaus, sillä on mulla paljon muitakin kivoja vaatteita, mut voin postailla niitä vaikka viä myöhemmin lisää jos on kiinnostusta? (-:

Photobucket
tän farkkuliivin ostin ihan vähänaika sitten ja se on noussut ihan lemppariks tuolta mun vaatekaapista! oon kattellu ton tyylisiä liivejä jo parin vuoden ajan ja nyt kun se kahenkympin hinnalla ja just oikeen kokosena ginasta löyty, niin en hirveen kauaa pohdiskellu että ostaisko vai ei !

Photobucket karvaliivin oon omistanu syksystä asti and i love it! no more words needed.

2 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: