tiistai 10. huhtikuuta 2012

hehkutuksia


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
♦ eilen loppu mun viikon mittanen loma, mut tänään oli onneks viimenen koe ! nyt enää vika jakso ja sit saa taas lepuuttaa (nii varmaa, pitis vissii kirjotuksii ruveta lukee...).

♦ en oikeestaa muutenka voi kesän alusta ainaka lusmuilla, koska sain tänään tietää et pääsen koko kesäkuuks töihin !! jeejee, oon onnellinen, ettei siitäkä tartte enää stressata (-: pääsin siis paikkakuntani järjestämille kesäleireille, missä sit lapsille vedän jotai leikkejä yms. mulle ainakin ihan mieluista työtä siis !

♦ mulla oli tänään liukasajo, mikä oli aikas hauskaa puuhaa ! siellä pyörin vaan sen auton kanssa siä sohjossa.   :-D muutenkin musta tuntuu, et toi ajaminen menee jo vähän sujuvammin, mut mulla on enää kaks ajotuntia, enkä voi kuvitellakkaan pääseväni vielä mistään inssistä läpi ! tarvisin viä ainaki jonku 10 ajokertaa lisää :-D

♦ maanantaina lähtö ruotsiiin !! jäiks, vähä jännäilen jo, enkä tiä mitä pakkaisin mukaa ! kyseessä siis meidän koulun järjestämä retki meidän ystävyyskouluun ja siinä samalla vähän kiertelyä tukholmassa ja uppsalassa. kertoilen vissiin siitä sit tarkemmin kuvien kera kun oon sieltä tullut.

4 kommenttia :

  1. MITÄ ookko löytäny leskenlehtiä, cool !! t. luonnonystävä larppa

    TOISEKS kävin kattoon sään, tukholmassa on sunnuntaille luvattu toistaseks melkee 10 astetta. eli jee siellä on helle kun me päästään sinne. ;-) merisää näky vasta torstaille asti, että kattellaan sitä sitten loppuviikosta....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo bongailin toki ! ja helkkarin hyvä, sortsit päälle siis !! (-;

      Poista
  2. Ootko jo bongaillu leskenlehtiä!?:D meilläpäin ei vielä oo...:)
    Ja apua mua jännittää jo nyt vuoden päästä alkava autokoulu :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu bongailin, sieltä se kesä tulee ! :-D ja ei sitä viä kannata jännittää ja se on vaa hauskaa !

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: