torstai 5. huhtikuuta 2012

it's empty in the valley of your heart

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
huomenta ! täällä jo puoli kymmenen maissa kirjottelen. mikä sen ihanampaa kuin, että oon saanu tänään ja eilen herätä silloin kun haluan ja kaikki muut on töissä ja koulussa. saan ihan rauhassa vallata tän meidän ainokaisen koneen, eikä kukaan tuu valittaan, että 'mun vuoro jo!' ja saan syödä aamupalaa olkkarissa telkkaria katsellen ilman, että äiti tulee valittaan että sohvalle tippuu murusia. on tää kivaa, mutta tätäkin mulle riittää nää kaks päivää. musta ois tosi orpoo esim asua yksin ja herätä ja tulla aina tyhjään kotiin.

onko muuten kukaan muu innostunu siitä uudesta iholla-sarjasta? katoin jotkut pari ekaa jaksoo ihan vain mielenkiinnosta ja nyt oon jääny siihen ihan koukkuun. jos joku ei ole sitä vielä kertaakaan katsonut niin suosittelen, vaikka se onkin vähän erikoinen ja varmasti useimpien mielestä tosi turha ja tylsä. mä tykkään ja mietin aina sitä kattoessani, et millastakohan olis jos ite kuvais omaa elämäänsä puolen vuoden ajan? varmaan ihan mielenkiintosta, mut en tiiä haluisinko et niitä näytettäis televisiossa :-D joo, mut taidan nyt mennä murustelemaan sitä sohvaa ja sen jälkeen vaikka pitkästä aikaa pelailla vähän simsiä (joo kohta fyysisesti täysikänen, mutta ton henkisenpuolen kanssa tässä menee viä muutama vuosi...) ! 
hyvää pääsiäistä ja muistakaa syödä paljon suklaamunia ! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3