sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

ruotsin ostokset & syndelahjat

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
[1] sain lauralta hienon kruunun, jota sitten pidin koko yön laivalla juhliessa, sekä seuraavan päivän koulussa ! olin virallisesti prinsessa (-:  [2] satunnaisia synttärilahjoja. näiden lahjojen lisäks oon nyt reilu 300 euroa rikkaampi ! kyllä kannattaa täyttää 18 (-; [3] sain sisaruksiltani, jonilta ja jannalta, nää sinkkiksen kaks tuokkaria ! parhautta. sain niiltä myös karvanopat, joten iskän ois paree ostaa mulle myös auto mihin voin ne laittaa :-D [4] lauralta myöskin 18 muumitikkaria täysikäisyyden kunniaks ! [5] lauralta, jenniltä ja elisalta tämä ihana kello  oon miettiny kellon hankkimista, mut en oo raaskinu ikinä ostaa. nyt sitte sain tän ja se on just mun tyylinen ! [6] minä ja janna (-: [7] ruotsin ainoot ostokset ! vapaa-aikaa joku n. 7 tuntia ja sovitin varmaa kolmee vaatetta, joista yhtäkään en ostanu. lopulta löysin sit nää ja vaikka laukku olikin euroissa n. neljäkymppii niin en siinä vaiheessa viittiny alkaa nuukailla, kun en ollut löytäny mitää. mut siis tykkäilen sikana!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: