torstai 24. toukokuuta 2012

ei sanota elämälle ei

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
mulle on iskeny kauhee kuvausinspiraatio, mistä johtuu et oon nyt päivitelly kolmena päivänä peräkkäin ! ja tuolla on viä ainakin muutama postaus oottelemassakin julkaisua että hiljasta täällä ei nyt ainakaan hetkeen tule (-:

eilen oli tosiaan se matikan koe, joka vähän pelotti, koska matikka on aikalailla ainoo aine johon oon jaksanu tässä lähiaikoina panostaa. no mut niinku laurakin vakuutti, niin menihän se sitten paremmin kun odotin ! oikeestaan saan kiittää meiän matikan opettajaa, joka oli sattunu laittaan kympintappotehtäväks just semmosen tehtävän, minkä olin opetellu hyvin ! (-: jes. seuraava koe mulla onkin vasta maanantaina, että saan tässä taas vietellä lepposen torstaista sunnuntaihin kestävän pidennetyn viikonlopun. (-: 

tänään en aio uhrata ajatustakaan ensviikon kokeille tai millekään muulle epämieluisalle, vaan aion vaan maata, syödä, kattoo varmaankin vanhoja salkkareita (ihana pikkusiskoni oli käyny ostamassa eilen sen tokan dvd-boksin ♥) ja tehä vaan mitä huvittaa. me like. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3