tiistai 22. toukokuuta 2012

my chest is a pillow for your weary head to lay to rest again

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
ihanaa että on näin kiva ilma ! kähmää että huomenna alkaa koeviikko ja vielä matikalla. on sitä yritetty jonkin verran lukeekin, mutta minkäs sille voi kun hermot menee. senpä takia tulin tännekin nyt lisäileen eilisiä kuvailuja (-: lähiaikoina mua ärsyttäny mun kaikki postaukset ja niihin sisältyvät kuvat mut näihin oon kyllä tyytyväinen! toivottavasti teitäkin miellyttää (-:

mietittiin just lauran kanssa et kuinka nopeesti aika oikeesti menee ja kuinka paljon kaikkee tapahtuu tänä ja ensvuonna. tanssittiin wanhat, seikkailtiin ruotsissa, vuorotellen täytetään kaheksantoista ja päästään tekeen lähes mitä halutaan ja syksyllä on ne kauan pelätyt kirjotukset. no kirjotuksilla jatketaan taas ensvuoden alussa, joiden jälkeen suunnataan laren kaa lämpimään rentoutuun. sit pitäiskin päättää mihin haluais opiskeleen, yo-juhlat lähestyy (toivottavasti ainakin!) ja sit ens keväänä saatan muuttaa jo omilleni. ainakin viimestään kesällä tai syksyllä.  mieluiten saan viljamin mun kämppäkaveriks, ettei tartte yksin ottaa vastaan sitä kaikkee uutta ja ihmeellistä. sekin pikkunen menee miehistyyn armeijan hoiviin ens kesänä.  vähän ehkä pelottaa nää kaikki tulevat muutokset ja kokemukset, mutta enemmän odotan niitä innolla !

tulipas taas stooria. mietiskelen, että lukeekohan teistä kukaan ees ikinä näitä mun sepustuksia :-D no nyt riittää analyysit, muistakaa ahkeroida nyt nää vikat puoltoista viikkoo niin niiden jälkeen koittaa vapaus !   

2 kommenttia :

  1. Mä ainakin jaksan lukee näitä!:)kiva asu sulla ja ihania kuvia:)

    VastaaPoista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: