perjantai 11. toukokuuta 2012

olisit puu olisit jotain oikeaa ja suurta, olisit vuori joka havahduttaisi maan kuorta

Photobucket sekasta kollaasia lähiaikoina otetuista kuvista. siinä myös mun uus paita, jonka ostin jc'stä kun oli vaan 7 euroo. kivan rento sellasina päivinä - kuten esimerkiksi tänään - kun ei jaksais oikeen tohon pukeutumiseen panostaa.

mun poikaystävä viljami täytti 18 eilen ja sen kunniaks vietiin se sit yllärinä megazoneen, mihin sitten tuli perhettä ja läheisimmät kaverit. olin sielä ekaa kertaa ja olihan se ihan hauskaa puuhaa, mut olin ihan surkee siinä :-D ekalla kierroksella sain ammuttua 20, mua ammuttiin 69 kertaa ja toisella kierroksella ammuin 8 ja 58 kertaa ammuttiin mua :-D että pitelin aikalailla sitä häntäpäätä siellä, mut eihän kaikki voi voittaa.

tänään ois ois ohjelmassa lähtee viä juhlistaan noita synttäreitä tampereelle semmoseen saunatilaan aika pienellä kaveriporukalla. en tiä viä mitä laittasin päälle ja ottaisin mukaan, joten mun on ehkä parempi lähtee tästä koneelta. (-: kuulette musta jo ehkä huomenissa !

2 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: