keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

if happy ever after did exist

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
tuntuu et kaikki päivät vaan menee töissä, enkä sen takia oo oikeen koneellakaan kerennyt käydä. oon siis ollut lasten kesäleireillä töissä ja täytyy sanoo et oon tykänny hirveesti ! oon aina aatellu, etten oo ollenkaan hyvä lapsien kanssa ja kun oon luokanopettajan ammattia miettinyt, niin oon todennut et tuskin jaksan kattella niitä lapsia päivästä toiseen. nyt oon kuitenkin tullu toisiin aatoksiin ja musta ois tosi kivaa työskennellä tollasten plus miinus kymmenvuotiaiden parissa (-: töihin siis herää mielellään, eikä joka ilta oo mielessä sitä ajatusta et "eikai mun taas tarvi huomenna mennä töihin..." 

joo eli mulle kuuluu hyvää, mitä nyt sää on ihan tyhmä ja stressaa kirjotukset, kun pitäis alkaa lukee niihin mutten jaksais. nyt meen parin tytsyn kanssa vietteleen iltaa ja kattoon vanhoja salkkareita, kun meen huomenna vasta 12 töihin, heido !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: