perjantai 29. kesäkuuta 2012

loma alkakoon

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
tänään oli siis viimenen päivä töissä, palkka on tilillä ja sen kunniaksi tänään bailabaila ! sitä ennen mennään tänään äiten ja jannan kanssa käymään ikeassa ostelemassa kaikkia mukavuuksia. ja ikean lihapullathan kuuluu myös tietenkin asiaan. (--:

tässä samalla hehkuttaisin vähän noita mun kahta levyuutuutta. mulla ei ikinä oo ollu mitään semmosta superüberlempparibändiä/artistia, mut jos mun pyydetään semmosia mainita niin pariisin kevät ois ehdottomasti niistä yks ! se musiikki on kivalla tavalla vähän erilaista, tykkään laulajan äänestä ja sanotukset on mun mielestä tosi hyviä. lisäks tossa on äiten tilaama elokuun levy, jota se popittaa tälläkin hetkellä ihan onnellisena. :-D 

aattelin eka et oisin linkannu tähän mun lempparibiisejä pariisin keväältä, mut ikean reissu kutsuu niin se nyt saa jäädä. kattelee jos haluisin toteuttaa sen vaikka joskus myöhemmin. 

4 kommenttia :

  1. pariisin kevät on mun lempparibändi :-)

    VastaaPoista
  2. Mäkin tyksin kovasti pariisin keväästä :) Jos et oo kuunnellu vielä niin kannattaa kuunnella myös Pyhimyksen kappale Nyt, siinä on kanssa pariisin kevään laulaja feattaamassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai, en ookkaan tollasesta kappaleesta kuullutkaan :o tarvii käydä kuuntelemassa right away ! kiitti vinkistä (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: