sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

lomalla viimeinkin voin ottaa iisimmin

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
siinä se sitten on !! kauan odotettu valkoinen - no ok, tässä tapauksessa punanen - ratsu, jolla voin kirmata auringon laskuun ihan millon haluan (-: iskä siis vihdoin kotiutti mun auton ja ensimmäiseks autoks tää on jättebra! oon nyt viikonlopun ajellu sillä eestaas ja oon hirmu tyytyväinen. ainoo miinuspuoli on, ettei radio soita poltettuja levyjä, mut ehkä mä selviän. 

en oo tosiaan torstain jälkeen ollu koneella, joten sen takia musta ei oo täälläkään mitään kuulunut. kiirettä on siis pitänyt ja nyt on kivaa, kun voi vaan istua. huomenna alkaakin työt, eikä kyllä kiinnostais yhtään, mutta onneks mäkin pääsen lomaileen sit heinäkuussa. ei mulla kai sit muuta. 

Hyvää kesälomaa kaikille !

2 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: