perjantai 15. kesäkuuta 2012

shopping

Photobucket Photobucket
tänään olin siis siellä ostoksilla, missä tuli taas osteltua vaikka mitä. ehkä vähän yli varojenkin. ylemmässä kuvassa musta tuubitoppi, joka joutaa kyllä palautukseen, koska olikin mulle liian pieni. oranssi ihana mekko, johon rakastuin ! jc'stä sen ostin kympillä ja siitä tulee varmasti parempaa kuvaa myöhemmin (-: sit alkkareita, rannekoru ja peruskorvikset. alemmassa kuvassa myös puteli, jolla mun pitäis saada tummat silmänaluset piiloon. oon kuullut tosta kyseisestä tuotteesta kehuja ja toivotaan, että se olis kehujensa arvoinen. se maksoi siis reilu 20e emotionista.

huomenissa postailen varmaan niitä kuvatuksia mun ja jannan photoshootista. ja hei pliis pyydän et jos teillä jollakulla sattuis oleen tumblr niin linkatkaa, koska kaipaan uusia blogeja seurattavaks !! (-: nähtäillää.

2 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: