tiistai 3. heinäkuuta 2012

enemmän duoo ku sooloo

Photobucket onko normaalia miettiä heinäkuun alussa et ois iha jees jos koulu jo kohta alkas? tultiin lauran kaa siihen tulokseen että ei, mutta silti jotenkin tuntuu siltä. kun koulu alkaa, niin syksy varmasti menee aika nopsaa vauhtia ja sit lukio oiskin jo aikalailla pulkassa.

jos viikonloppua ei lasketa, niin tää on mun toinen kesälomapäivä ja mulla on tylsää. haluisin takasin töihin. oon ollu aina tosi laiska tekeen töitä ja siks toi kuulostaa mun sanomana ehkä aika hassulta. haluun enemmän rahaa. en haluis ruveta lukeen kirjotuksiin, vaikka mietin et pitäskö tänään repästä ja alottaa.
Photobucket mulla on ihan hirvee matkakuume ! en kestä lukee blogeista, kuinka kaikki on menossa jonnekin tai lisäilee kuvia joltain reissulta missä on just ollut. haluisin jotain äksöniä tähän loppukesään. oon myös miettiny yhen kivan objektiivin ostoa, mut en tiedä onko mun vielä kannattavaa ostaa sen hintaista - objektiivina halpa, mutta silti aikas iso raha mun pussille -, koska en kuitenkaan ole vielä niin 'hyvä' noitten kamerajuttujen kanssa.

sit vielä yks asia; mun kameran USB-johto on salaperäisesti kadonnut, enkä löydä sitä mistään. mulla on tuolla kansioissa vielä yhden postauksen ainekset, mutta sen jälkeen voi tulla aika hiljasta ellei sitä löydy. alla vielä pari hyvänmielenbiisiä. (-:
Photobucket

2 kommenttia :

  1. mulla on edelleen ne kaks usb-johtoo, kun se toinen ilmesty jostain tyhjästä. jos ne molemmat on viä tallessa, niin saat toisen !! (-:

    - larppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ok, voi olla et se viä jostain löytyy, mut ois kyl jees jossei !! (-:

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3