torstai 19. heinäkuuta 2012

well tell her that I miss our little talks

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket siinä teille yliannostus mun naamaa ja pari muutakin fotoo. jeejee, ensimmäinen psykan kirja on reilua kymmentä sivua vaille pulkassa ja ulkona paistaa aurinko. oon tässä lähipäivinä suunnitellu mun yo-juhlia, sekä koukuttunu pakoon. hyvä sarja, mut sairaan jännittävä ! ollaankin katottu sitä viljamin kanssa yhessä, niin voi tarpeen tullen kääriytyä toisen kainaloon. (-:

mulla on huono omatunto, kun kerrankin paistaa aurinko ja oon sisällä. mut en keksi mitä ulkonakaan tekisin. kohta lähtö ois kai ideaparkiin, mut ei se aurinko sinnekään paista. toivotaan, et nää kelit kestäis ees jonkun aikaa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3