lauantai 25. elokuuta 2012

happamia marjoja

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket oon pystyny hetkeks unohtaan stressin yo-kirjotuksista, sillä musta tuntuu et nyt mun lukusuunnitelma toimii ja oon pitänyt siitä kiinni ! ah, mikä helpottava tunne. nyt vaan ei tuu niin panostettua kursseihin tässä jaksossa, esim matikassa oon aika hakoteillä, mut en jaksa välittää siitä ainakaan nyt. mites teiltä muilta kirjottajilta on lukeminen sujunut ? (-:

tänään meen töihin häihin, mikä ei todellakaan oo mun juttu ja muutenkin vähän epäilyttää :-D no onneks siä on ihmisiä, joilta voin aina kysyä. toivotaan, etten kaada sielä mitään alkumaljatarjotinta tai jotain muuta mulle tyypillistä. no mut saan ees vähän taskurahaa ja pitelen peukkuja et aika menis nopeeta :-D

ei mulla sitten tähän hätään oikeen muita kuulumisia oo. lukemista, lukemista ja vähän löhöilyä lisäks. viettäkää kiva viikonloppu !

4 kommenttia :

  1. tositoosi nätti kuva susta toi toka :-)!

    VastaaPoista
  2. mulla vähän toi kirjotuksiin lukeminen viivästy ja nyt ollaa vähä jäljessä mut ehkä se tästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo, onhan tässä onneks vielä jonkin verran aikaa (-: kerkeet viä hyvin mukaan!

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3