maanantai 27. elokuuta 2012

happiness

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket tänään:
● sain vihdosta viimein mun hurtsin levyn ja nimensä mukaan se kyllä tuottaa mulle onnellisuutta. kuuntelin sitä jo hieman siivotessa huonettani ja teki siitä hommasta huomattavasti mieluisampaa.

● tilasin gigantista autooni uuden radion, jotta pääsen kuuntelemaan tuota ylläolevaa myös siellä! mulla on siis ihan surkee radio, joka ei nykyään suostu soittaan edes noita "oikeita" cd:itä ja sen takia viljami sitten hiukan myöhäseks synttärilahjaks suostu pulittaan mulle uuden soittimen (--:

● kattelin notting hillin ensimmäistä kertaa ja hugh grant oli aika herttanen. samoin pikkunen marissa (aka mischa barton), joka vilahti yhdessä kohtauksessa ! :-D ja kyllä ne maisemat ja paikat sai taas mut kaipaamaan lontoota !

 ● en lukenut kirjotuksiin, vaikka piti. hups. ehkä sitten taas huomenna (-:

4 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. no älä muuta sano !! <3 vaikka täytyy myöntää, että mun rakkaus sytty liekkeihin vasta sen huikeen keikan jälkeen. (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: