torstai 16. elokuuta 2012

i believe i can touch the sky

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket en tykänny lukiolaisten kalenterista, eikä mulla oo varaa ostaa uuttakaan, niin päätin pari iltaa sitten ruveta väkästään omaa tekemää kalenteria. aikaahan siinä meni monta tuntia, kun noita numeroita ja kuvia leikkeli ja liimaili, mutta musta toi on tosi kiva ! meinas usko jo loppua ja aattelin etten saa tota ikinä valmiiks, mutta sain sittenkin. tai no ei se nyt ihan loppuun asti oo valmis, mutta kutakuinkin. ja tein ton siis vaan jouluun asti enkä koko vuodelle.

vastasko muuten huonepostaus teidän toiveita vai olisiko jotain parantamisen varaa? ja kai kaikilla näkyy ne kuvat normaalisti, sillä kaverin iphonen kautta kuvat ei näkyny, mutta koneella näky ihan normaalisti. tulin vaan nopeesti julkaseen sen postauksen, enkä kerennyt sen paremmin kertoa mitään, mutta siis pääpiirteittäin oon tyytyväinen mun huoneeseen (-: mua on vaan aina ärsyttäny ne vihreet seinät, mutta oon jo tottunu niihin ja kun lähes kaikki muu on valkoista, niin huone on loppujen lopuks aika valosa. kommenteista päätellen jotkut ruudun sielläkin puolella tykkäsivät (-: parasta kuulla teidän mielipiteitä ja kommentteja !

seuraavan kerran kuulettekin musta viikonlopun jälkeen, sillä huomenna lähen suoraa koulusta kohti espoota ja weekend festivalia !! nää on mun elämän ekat festarit ja toivotaan, että tää tapahtuma täyttää mun odotukset (-: onko teistä ketään tulossa ? 

8 kommenttia :

  1. oho, oot jaksanu tollasen kalenterin väsätä :o tosi hienolta näyttää, itte en ois jaksanu haha!

    http://saanae.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! joo, kyllä siinä aika urakka oli, mutta musta on ihan kiva askarrella kaikkee tommosta :-D

      Poista
  2. Rupesin kans miettimään että miten oot jaksanu :D Mulla menis hermot varmaan kahden ekan aukeeman jälkeen..

    VastaaPoista
  3. oot tosi kaunis ja ihanat vaatteet!:)

    http://sweetttdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3