torstai 30. elokuuta 2012

i have never

Photobucket
sain nupulta haasteen jokin aika sitten, missä piti kertoa itsestään seitsemän faktaa. no en keksinyt millään mitään hyviä faktoja, joten päätin vähän soveltaa. ootte varmaan huomannut blogeissa kiertävän "en ole koskaan"-haasteen. se kuulosti musta kivalta ja aattelin toteuttaa sen ton seitsemän faktan sijaan. onhan nekin toisaalta faktoja ?! 

1.
en oo koskaan käynyt tallinnassa. en edes laivalla, joka sinnepäin suuntaisi. tän kohdan kanssa olis kyllä korjattavaa, sillä mieluusti lähtisin sinne kattelee ja hieman ehkä shoppaileenkin (-:
Photobucket
2. 
en oo ikinä maistanut tupakkaa. ihan oikeesti, en oo pitänyt moista ees kädessä. yläasteella tää oli mun mielestä aika noloo, koska kaikki kovat tyypithän just poltti, mut täytyy sanoo et nykyään oon kyllä tästä ylpee! osansa ehkä on sillä ettei kukaan mun kavereista tai muusta lähipiiristä polta. tai no iskähän on polttanu semmoset 30 vuotta ja voin sanoo, ettei hirveesti houkuttele :-D 

3. 
en oo koskaan osannut viheltää tai tehdä purkkapalloa. ja ok myönnetään viä nolouden huippu, kun kerran vauhtiin päästiin... en osaa puhaltaa ilmapalloja !! :-DD joo en oo nyt pariin vuoteen varmaan koittanutkaan, mutta oikeesti en käsitä miten se on mahdollista. en vaan saa sitä ilmaa sinne :-D nyt vähän hävettää...
Photobucket
4.
en oo koskaan tykännyt mistään hiilihapollisista juomista. ne kirvelee mun kurkkua, enkä pysty sen takia ottaan sitä kun yks tai kaks kulausta kerrallaan. oon mehutyttö (-: 

5. 
en oo koskaan kattonu yhtäkään taru sormusten herrasta-leffaa. mulla on monta muutakin niin sanottua klassikkoleffaa, mitä en oo nähny mut täytyy sanoo, että edellä mainittua mua ei ees kiinnosta kattoo. jotenki se koko leffa kuulostaa jo niin tylsältä ja tyhmältä, eikä fantasia oikeen iske muhun. sori vaan kaikki true lordoftherings-fanit !!

koska kukaan ei periaatteessa ikinä mua tähän haastanut, niin en rupee itekkään sitten haastamaan (-: mut mun mielestä tää oli kiva, joten suosittelen vaan kaikkia muitakin tekeen !

10 kommenttia :

  1. tää oli kiva postaus, ja hyvä kun vähän muuntelit tätä omaperäsemmäks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! mustakin tää oli aika kiva (-:

      Poista
  2. En varmaan ikinä keksis tällasia, tai en ainakaan yhtään yllättäviä :D Hitsi mäkin haluan muuten personal valokuvaajan joka ottaa musta aina kuvia, ärsyttävää koittaa itselaukasimella kun se aina tarkentaa vääriin paikkoihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ja joo mäkin pakotan aina pikkusiskon ottaan musta kuvia :-D ja poikaystävänkin aina välillä, mutta siinä on jo vähän enemmän hommaa !

      Poista
    2. Mulla on pieni ongelma tässä kun molemmat siskot asuu muualla ja poikaystävä ei suostu :D

      Poista
    3. voi ei )-: sun pitää lahjoa se jollain !!

      Poista
  3. Heii, mäkää en oo koskaa käyny tallinnas tai edes menny laivalle sinne päin. Eli jes, en oo ainut;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, hyvä etten mäkään oo ainut !! :-D

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: