sunnuntai 12. elokuuta 2012

the hottest athletes at olympics 2012

Photobucket
uimahyppääjä thomas daley / nyrkkeilijä clemente russo / uimari james magnussen 
telinevoimistelija marcel nguyen / uimari camille lacourt / jalkapalloilija david beckham

yleensä en katso urheilua lähes ollenkaan, mutta yllätyksekseni oon kattellu nyt näitä lontoon olympialaisia ihan mielelläni. eniten oon ehkä seurannut juoksuja, mutta esim uinnit ja sulkapallokin on ollut ihan kivaa katottavaa (-: tänäänhän tämä urheilujuhla päättyy ja sen kunniaksi aattelin tehä tämmösen pikku kollaasin muutamasta miesurheilijasta, jotka miellyttää mun silmää. 

ensimmäisenä siellä vain 18-vuotias tom, joka voitti eilen pronssia uimahypyistä. niiin sulonen ja kun vielä miehistyy pari vuotta niin aijjaij (-: tomin alapuolella marcel, joka myös jollain tavalla suloinen, mutta ehkä hieman liian siloposki. uimareista phelpsiä ja lochtea enemmän tykkäsin lacourtista ja magnussenista. nyrkkeilyä en ole katsonut ja kovanaama russon bongasinkin netistä. jotta kollaasiin ei olisi jäänyt tyhjää koloa, niin aattelin lisätä sinne vielä aina yhtä hyvännäköisen david beckhamin, jonka urheilusuoritus näissä kisoissa tosin jäi vain soihdun kantoon. ketkä oli teidän lemppareita ulkonäöllisesti tai ihan muuten vaan ? 

oon nyt vihdoin kuvaillu mun huonetta ja postaus siitä siis lähiaikoina ! oon myös taas suunnitellut uutta ulkoasua, mutta tykkään niin tästä nykyisestäkin etten raaskisi vaihtaa. uusien ulkoasujen teko on vaan niin kivaa :-D onko teistä rasittavaa, jos ulkoasu muuttuu usein ? 

4 kommenttia :

Kiitos kaikista kommenteista ! <3