keskiviikko 22. elokuuta 2012

the weekend festival part 2

Photobucket
jee, vihdoin vähän weekend kuvia (--: aattelin tähän postaukseen sujauttaa viä festareitten kuumimmat kipaleet parhaimmilta keikoilta. niin kuin ylläolevasta kuvasta huomaa niin olin aika innoissani tuolla, onkohan nyt juuri skrillexin keikalla otettu kuva :-D tanssin ja kiljuin siellä tosiaan kun kahjo konsanaan ja fiilis oli taivaissa. mun ehkä lempparein skrillexin biiseistä on cinema ja aattelin jo ettei se soita sitä ollenkaan ja sit kun se ihan keikan lopussa pärähti soimaan, niin siinä ei ilon kyyneleet ollu kaukana !! 

levels ► weekends cinema
by skrillex

Photobucket
yllätyin carpark northin keikasta erittäin positiivisesti ! human oli mun yks lemppari biisejä yläasteella ja halusin käydä sen kuuntelemassa, mutta jäätiinkin koko loppu keikaksi. pari muutakin biisiä niiltä olin kuullut ja nyt haluan tutustua vielä paremmin kyseiseen bändiin. ne kyllä veti hyvin !   

human burn it  ► shall we be grateful
by carpark north

Photobucket
festariviikonlopun huipensi hurts, jonka biisejä oon jonkin verran kuunnellut, mutta livenä ne kyllä heräs henkiin ! show oli ihan mahtava ja en ookkaan kuunnellut ny lähipäivinä oikeen muuta kun niiden biisejä :-D ja ok myönnetään, tilasin eilen ittelleni hurtsin happiness levyn, mistä löytyy nuo kaikki parhaimmat biisut !  

► stay ► illuminated ► evelyn
by hurts

ps. suurkiitokset kuvista kuuluu larelle !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3