maanantai 6. elokuuta 2012

you just keep me hanging on

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket mitäs pidätte mun rusketuksesta? haha, mulla on kyllä semmoset kalkkunankoivet, että näyttäs kun oisin laittanu valkoset sukkikset jalkaan :-D siinä pikkusta sekamelska postausta, missä mun ikea-, ideapark- ja asuntomessuasua, sekä vähän jotain kukkasta sun muuta turhaa ängetty sekaan. tarkkasilmäsimmät huomaa myös mun viime postauksessa esittelemän uuden korun in action. ainakin toistaseks se on pysynyt ehjänä. :-D

tänään mulla ja viljamilla tuli kaks ja puoli vuotta täyteen, mutta juhlitaan sitä vasta loppuviikosta nimittäin tänään luvassa mökkeilyä tytsyjen kesken ! en ookkaan ollut mökkeilemässä koko kesänä. ja pidemmittä puheitta alkaa tulemaan vähän kiirus tässä, joten loppuun vielä ihan mahtava biisi, jota oon kuunnellu nyt aikas monta kertaa.

► Lou Reed - A Perfect Day

2 kommenttia :

  1. Voi että miten kauniita ja jotenkin "raikkaita" kuvia :-) tuo syn hymysi on superkaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos hirveesti !! ihana kommentti (-:

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3