torstai 20. syyskuuta 2012

du var mitt allt, du var hela min värld

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket päivät on tässä mennyt kirjotuksiin lukiessa, minkä takia musta ei täälläkään oo hirveesti kuulunut. huomenna siis ruotsin kirjotukset, mihin meen ihan luottavaisin mielin, eikä ainakaan vielä jännitä yhtään ! saa nähdä miten mun maha taas aamulla reagoi kun tajuaa, että se on menoa nyt :-D

kuvissa maanantailta asua, jossa yhdistettynä mun rakkaudet; farkkuliivi ja ballerinahame ♥ plus kuvia mun pikku urakasta ruotsin yo-vihkojen parissa. loppuun viä pari ruotsin kielistä biisiä, mitä oon kuunnellu tässä lukemisen ohessa. ensimmäinen oikeesti hyvä biisi ja toiselle en keksi muuta sanaa kuvaamaan kun läppä (ps. vihaan sanaa läppä, mut ei tota voi oikeesti kuvata muuten !! ) :-D pitäkää mulle peukkuja !

Kent - Sverige
Anton och Affe - Du Var Mitt Allt

5 kommenttia :

  1. apuaaa mullaki on huomen ruotsin yo ja jännittää jo hirveeeesti :-s!

    VastaaPoista
  2. Kirjotakko a- vai b-ruotsin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. b-ruotsin, sillä siinäkin on jo tarpeeks haastetta mulle :-D

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3