torstai 6. syyskuuta 2012

well this might take a while to figure out, so don't you rush it

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket ehkä yks syksyn kivoimmista asioista; kauraomenapaistos ♥ ja lisukkeena vaniljavaahto tai tuo jätskikin ihan hyvä vaihtoehto. voihan totakin ihan minä tahansa vuodenaikana tehdä, mutta jotenkin mun mielestä omenat kuuluu syksyyn (-: rakastan sitä syksyaurinkoo, joka meille on nyt parina päivänä paistatellut. vielä kun tulee ruska, niin oon ilonen.

oon hieman taas päässyt jaloilleni armottomasta yo-masennuksesta ja oon opiskellut tänään ahkerasti (-: enää kolme viikkoa. huomenna viljamilla on kutsunnat ja saadaan tietää aletaanko etsiä omaa kämppää jo huhtikuussa vai kenties vasta myöhemmin. elämä on niin jännää.

viljamista puheen ollen, se saa mut lähes aina tykkäämään kaikista biiseistä, kunhan tarpeeksi soittaa. näitä kahta alla olevaa se on nyt lähiaikoina soitellut ja suosittelen kuunteleen. miten biisi, joka ensin kuullostaa aika mitään sanomattomalta voi vaan yhtenä tiettynä päivänä alkaakkin kuulostaa tosi hyvältä?

Passion Pit - Hideaway
The Frames - Seven Day Mile

1 kommentti :

Kiitos kaikista kommenteista ! <3