sunnuntai 21. lokakuuta 2012

finally something new

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket en muista millon oisin ostanu uusia vaatteita. noh, en näitäkään olis ellei äiti ois tarjoutunu maksaan (-: se siis lupautu tilaan mulle ellokselta muutaman vaatteen palkkioks uurastuksesta yo-kirjotuksiin. ja sehän kelpas mulle! nää kotiutu mulle jo reilu viikko sitten, mutta en oo saanut aiemmin aikaseks kuvata.

oon jo jonkin aikaa halunnu jotkut värikkäät farkut. pastellin sävyt on kivoja, mut ei mun juttu. ainakaan farkkujen muodossa. no viininpunanenhan on tosi jees, mutta joka toisella on jo sellaset niin enhän mä nyt niitäkään halunnu. bongasin sit nuo (sinapin/leijonan?)keltaset farkut elloksen kuvastosta ja mun päähän iskostu heti et noi on ne farkut, jotka haluan !

farkkujen lisäks ostoskoriin pääty musta perusneule kultasella vetskarilla, sekä uus jumppapaita. samassa kuvassa myös uutukaiset jumppakengät, jotka ostin jo vähän aika sitten ja oon kai kerennyt niistä mainitakin täällä aikaisemmin. jumppaamisesta tuli taas paljon kivempaa. (-:

tää tilaus oli mun mielestä oikeen onnistunu ja nyt alkavalla kouluviikolla -sekä huomisessa jumpassa - pääsen testaamaan näitä uutuuksia (-: mitäs mieltä, miellyttääkö tilaukset teidän silmää?

4 kommenttia :

  1. Mulki on noi farkut! + ne on elloksest :) + ne on örsyttävät edest kun ne menee sillai jännästi:D välil , mut ihana blogi sul :)

    VastaaPoista
  2. Mä tilasin kans tommoset samanlaiset housut, mut punasena! Oks ne hyvät päällä? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kattelin kans et ne punaset oli kivannäköset mut päädyin sit näihin ! ärsyttää kun nää vähän pussittaa ja tuntuu et venyy jonkun verran käytössä :s mut on kyllä muuten hyvät päällä (-:

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3