tiistai 20. marraskuuta 2012

some cd's & a little challenge

Photobucket oottelen tässä viljamia, eikä ollut muutakaan tekemistä, niin päätin tulla lätkäseen tänne pari kuvaa noista mun askartelemista levyn kansista. musta on kiva väkertää tommosia ja noista tuli ainakin mun mielestä aika kivoja (-: oikeestaan ton on the roadin kannen oon tehnyt jo aikasemmin, mutta joka tapauksessa.

aattelin tässä samalla toteuttaa yhden haasteen, jonka sain vähän aika sitten. eli marjatta oli haastanut mut vastaamaan muutamiin kyssäreihin ja pistämään haastetta eteenpäin 5 bloggaajalle, joiden blogia seuraa alle 200 tyyppiä. tuossa alempana vastaukset, uudet kysymykset ja haastetut ! ja koska oon joulufiilingeissä, päätin tehä mun kysymyksistä kokonaan jouluaiheisia (-: 
Photobucket

1. Lempivuodenaikasi? kesä, sekä alkusyksy ! 2. Koska olit viimeksi kipeä? ei mitään mielikuvaa, on siitä ainakin vuosi aikaa. 3. Tykkäätkö askartelusta? joo ! vaikka en ookaan mikään taiteellinen ihminen, mut kaikki leikkaaliimaa -jutut on kivoja :-D 4. Entä leipomisesta? äääh, oon siinä huono, enkä muutenkaan tykkää. tykkään enemmän maistelijan roolista (-: 5. Milloin kokkasit viimeksi, mitä kokkasit/leivoit? öö, mitäköhän oisin tehny... en muista yhtään millon oisin ite tehny ruokaa :-D on siitä varmaan kuukausia. 6. Oletko joulun ystävä? todellakin ! ihana aika vuodesta, ihan paras. 7. Pidätkö koulusta? aina sillon tällön (-: 8. Onko sinulla kamera, jos on, minkä merkkinen? kyllä vaan, nikon d3000 9. Asutko taajamassa vai sen ulkopuolella? no kai tämän voi taajamaksi luokitella? 10. Käytkö isoa vai pientä koulua? meiän koulussa on varmaankin n. 300 oppilasta, et aika pientä. 11. Mikä on lempijouluruokasi entä- juoma? en oikeen tykkää mistään laatikoista yms, joten sanon lohi, jota ainakin meidän joulupöydästä löytyy. 

mun kyssärit teille:
1. ootko jouluihminen? 2. mikä on parasta joulussa? 3.  mitä toivot joululahjaksi? 4. missä vietät joulusi tänä vuonna? 5. lemppari joululaulusi? 6. lemppari jouluruoka tai -juoma? 7. lemppari suklaakonvehdit? 8. piparit vai joulutortut? 9. lahjojen antaminen vai saaminen? 10. kultaset vai hopeiset joulukuusen koristeet? 11. kerro jokin perheesi jouluperinne. 

haastan: janna, paula, jonna, essi ja emma !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3