lauantai 29. joulukuuta 2012

2012 in a nutshell

Photobucket

perustin tän nykyisen blogin edellisen tilalle. katselin kiitettävästi täykkäreitä. kuuntelin paljon neroa, sekä 3oh3!'tä. kaipasin lontooseen. kuolasin jasper pääkköstä, sekä samuli vauramoa.

Photobucket

juhlistettiin viljamin kanssa meiän vuosipäivää. alotin sisustusprojektin mun huoneessa. kuuntelin lana del reyta. tanssin wanhat ja ennen kaikkea höpötin niistä ja jännitin niitä koko kuukauden. sain viljamilta orkidean ystävänpäivälahjaksi.

Photobucket

asuin muutaman päivän larella, missä mm. pelailtiin wiillä ja listattiin unelmamiehen ominaisuuksia. vietettiin otson synttäreitä, jotka oli ihan huiput. popitin red hot chili peppersiä. ihastuin joseph gordon levittiin. tajusin että tuntematon sotilas on oikeesti hyvä leffa. mulla oli eka ajotunti, joka oli pelottavaa. innostuin hiihtämisestä.

Photobucket


oltiin kattomassa titanic 3D:nä ja oli se niiden lasien kautta yhtä surullinen kuin ilmankin. olin kulttuurikurssilla ja tuun muistaan sen lopun ikääni, koska oli niin huippua. täytin 18. tykkäilin iholla-sarjasta. haaveilin muutosta lontooseen.

Photobucket

vietin vappua koskenrannassa, mikä ei ollutkaan ihan niin hauskaa, kuin vuotta aikaisemmin. kävin kattomassa nälkäpelin elokuvissa, mistä en tykännyt oikeestaan yhtään. sain ajokortin. vietettiin mun ja viljamin yhteisiä synttärikemuja, sisältäen jääkiekon mm-kisojen katselua ja mukavan pienen saunatilan. kulutin pariisin kevään biisejä. vietettiin euroviisuiltamia. pohdin tulevaisuutta.

Photobucket

olin kaksissa yo-juhlissa, sekä yhissä häissä. sain oman auton. olin töissä lasten kesäleireillä, missä haluni työskennellä lasten kanssa tulevaisudessa vahvistui. unelmoin olevani blair waldorf. vietettiin juhannus lauran 18v synttäreiden merkeissä ja lähdettiin juhlistamaan sitä turkuun.

Photobucket

podin kovaa matkakuumetta. olin yyterissä ja pelle hermannin leikkipuistossa. rakastuin sarjaan pako. ostin uuden objektiivin, joka on ollut mulla siitä asti koko ajan käytössä ja oon siihen huippu tyytyväinen. nautin kesän lämpimistä päivistä. 

Photobucket

olin weekend festivaleilla, missä ihastuin hurtsiin. olin surullinen koska koulu alko. seurasin olympialaisia. oltiin viljamin kanssa kylpylässä, mikä oli ihanaa laatuaikaa. mökkeilin parin murun kanssa. olin asuntomessuilla, joka sai mut vaan enemmän haaveileen omasta kodista. uin kesän ensimmäisen ja viimeisen kerran. 

Photobucket

osallistuin ekaa kertaa yo-kirjotuksiin, missä kirjoitin b-ruotsin, sekä psykan. blogi sisälsi myös suurimmaks osaks höpötystä näistä pelottavista kirjotuksista. kuvailin syksyn kauniita värejä. tein ekaa kertaa jenkkipannareita, mistä tuli aika makoisia. innostuin meikeistä ihan uudella tavalla. 

Photobucket

tykästyin sarjoihin vain elämää ja x factor. katselin tv-sarjoja enkun kielisellä tekstityksellä. kuvailin paljon pihlajanmarjoja. tienasin vähän olemalla syysloman töissä lasten leirillä. unelmoin ulkomaan matkoista. pelasin jannan iphonella sanajahtia. ostin dingon levyn ja kuuntelin sitä läpi monet kerrat. innostuin ensilumesta. 

Photobucket

vietin halloweenia elbun pippaloissa, joissa olin pukeutuneena kissaeläimeks. olin kattomassa james bondia, enkä tykännyt. iloitsin, kun lukijamäärä nousi yli sadan. olin katsomassa twilightia yönäytöksessä. itkin onnesta, kun sain kuulla mun yo-tulokset.

Photobucket juhlittiin, kun jenni täytti 18. kävin koulusta studia-messuilla. stressasin ja pelkäsin tulevaa. odotin joulua, kuin kuuta nousevaa. vietettiin pikkujouluja kavereiden kesken. ostin kahdet täydelliset avokkaat. kuuntelin joululauluja ja vietin ihanan joulun. sain myös paljon ihania lahjoja.


sellainen oli mun vuosi 2012 (-: kauhulla odottaen vuotta 2013... halusin vielä listata muutamia mun omia lemppari postauksia tältä vuodelta. eli tänä vuonna mulle tärkeitä ja kivoja tapahtumia oli tietenkin wanhat (click), ruotsin kulttuurikurssi (osa 1, osa 2, osa 3, osa 4), juhannus (click), asuntomessut (click) ja weekend festivalit (click). alla vielä kymmenen postausta, joissa mun mielestä kuvat on onnistuneita tai niissä on tunnetta tai joku niissä on semmonen, et tykkään erityisesti (-: alussa kesäkuvia ja loppua kohden alkaa tulla sitten syksysempiä otoksia.

4 kommenttia :

  1. Ihana tää postaus! :) ja laitoin sulle haasteen http://mmilya.blogspot.fi/2012/12/6-in-1.html
    (tee vain se blogger award -kohta, eli anna 5 tunnustusta blogille ja kerro 11 faktaa itsestäsi)

    VastaaPoista
  2. Oii, aivan ihana postaus! Niin nättejä ja tunnelmallisia kuvia <3 Onnellista vuotta 2013 sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon ♥ samoin sulle ! (-:

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3