perjantai 14. joulukuuta 2012

elämäni aakkoset

aattelin tulla postaan, kun tajusin ettei mulla oikeen oo mitään kuvia mitä postata. no löysin tämmösen puolivalmiina luonnoksista ja aattelin, että eiköhän nyt ois ihan hyvä väli tällaselle postaukselle. (-: musta tämmöset on ihan kivoja, joten kertokaa ja linkatkaa jos ootte ite tehny samanlaisen, niin mielelläni kävisin lukemassa ! Photobucket

anni. 
rakas kummityttöni, joka täyttää ensi kesänä jo 5 vuotta ♥ musta on tosi hienoo olla kummina ja varsinkin noin ihanalle ja herttaselle tytölle kuin anni. 


biisit.
ja oikeestaan musiikki ylipäätään. kerkesin käyttään jo m -kohdan, joten sovelsin sen tähän. tykkään aikalailla kaikenlaisista musiikkigenreistä ja musiikki herättää myös kaikenlaisia tunteita. se voi tuottaa tosi hyvää oloa tai jos oikein suruttaa, niin parasta on laittaa lemppari nyyhkybiisit soimaan ja itkeä siinä samalla suruaan pois. 


cosmopolitan.
lemppari naistenlehti, jota tilailen ja tulee lueskeltua muutamaankin otteeseen. mielenkiintosia juttuja ja kauniita kuvia (-:


digiboksi. 
tallentava sellainen. en tiä, miten enää pärjäisin ilman tota mun tallentavaa digiboksia. katon aika paljon telkkaria, joten toi on aika life saver, kun ei kerkeä telkkarin ääreen juuri siihen aikaan kun ohjelmaa tulis.    


elämä.
mietin tätä kohtaa kauan ja päädyin tähän. oisin tietty voinu laittaa myös eläimet, mutta kun mietin vähän pidempään, niin en loppujen lopuksi en oo ees kauheen eläinrakas :-D mut elämä kantaa.


future. 
eli tulevaisuus. oon aika kova suunnittelemaan mun elämää monienkin vuosien päähän ja nyt kun tuntuu et niin moni asia ensvuodessa on iha auki, se vähän hirvittää ja samalla jännittää. 
"The best thing about the future is that it comes only one day at a time"
- Dean Acheson

G
games.
rakastan lautapelejä ! oikeesti ne on niiiin kivoja ja pakotan aina kaikissa illanistujaisissa tyypit pelaan mun kanssa. parasta on kun on sopiva porukka ja pelataan hyvällä mielellä. lautapeleistä lemppari on alias, ja pictionary on kans sika kiva ! tällasista "elektronisista" peleistä ehdottomat ykköset on sims, guitar hero ja grand theft auto (--:

Photobucket


huumorintaju. 
mulla on mielestäni aika hyvä huumorintaju, enkä ota helposti nokkiini. huumorintajua tarvii olla myös mun läheisillä ihmisillä, sillä muuten mua ei jaksa kattella ! :-D

I
iloisuus.
mikään ei oo ihanampaa, kuin aito ilo.

J
joulu.
ihan lemppari juhlapyhä ja jee, kohtahan se täällä jo onkin !!


kuvaaminen.
mun rakas ja aikalailla ainoa harrastus. 
en mä mikään huippukuvaaja ole, enkä tule olemaankaan, mutta oon mielestäni ainakin viimeisen vuoden aikana kehittynyt huomattavasti. on mahtavaa ikuistaa ihania hetkiä, sekä kuvailla kaikkea turhaakin ihan muuten vaan. 


luonto. 
ei, en oo mikään viherpiipertäjä, mutta luonto on vaan niin kaunis. 
tykkään kuvailla tätä suomalaista luontoa, mutta ois hienoo päästä kuvaamaan myös ulkomaille. täällä suomen rajojen sisäpuolella lappi ois semmonen paikka, jonne mielelläni lähtisin kuvailemaan !


matkustaminen.
rakastan matkustamista, vaikka mulla ei siitä kokemusta olekaan paljoa. mua kiinnostais nähdä tosi paljon eri tyyppisiä paikkoja ja maita aina islannista keniaan ja kiinasta arabiemiirikuntiin. harmi, että raha on niin usein esteenä, ettei ulkomailla tule usein käytyä )-:


nauraminen. 
mitäs tähän lisäämään. toisen nauru saa myös itsen hyvälle tuulelle ! 

Photobucket

O
opiskelu.
kuuluu aika olennaisesti mun elämään ja tulee kuulumaankin vielä vuosia. ainakin näin oon kaavaillut. eihän se aina maistu, mutta kelleppä maistuis. keväällä tulee taas mukava urakka, nimittäin lisää yo-kirjotuksia, sekä pääsykokeita tiedossa (y)


pukeutuminen. 
se, miten pukeudun on mulle tosi tärkeetä. vaikka mun tyyli ei mitenkään erikoinen olekaan, on pukeutuminen mun tapa ilmaista itteeni. tän takia en esimerkiksi haluis tehä työtä, jossa joutuisin käyttään jotain tiettyjä työvaatteita joka päivä. on se vaan kivaa, kun saa pukeutua miten itse tykkää.


ruoka. 
oon aika nirso, mut hyvää ruokaa rakastan 


suklaa.
 


tv-sarjat.
mulla on ihan hirveesti kaikkia lempparisarjoja ! löytyy sekä saippuasarjaa, että realitya. vain muutaman mainitakseni lempparisarjojani on esimerkiksi; täykkärit, oc, sinkkis, gg, serranon perhe, pako jne. realityja huippis, selviytyjät, amazing race yms. uusia lemppareita mm. amerikan x factor ja vain elämää. 

U
unelmat.
unelmia pitää olla ja pyrin oleen tarpeeks rohkee täyttääkseni mahdollisimman monia mun unelmista! ihaninta on vain istuskella rauhassa ja unelmoida maailman hulluimmistakin asioista.


viljami. 
merkitsevä osa mun elämää ollu jo aikalailla kolmen vuoden ajan. 
mitäs mä tähän, se on mun oma pölkkypää 


when the sun goes down. 
blogin pitäminen on ihan parasta. hyvien blogien seuraaminen on ihan parasta. blogit ja bloggaminen kuuluu mun jokapäiväseen elämään ja niillä on aika suurikin merkitys mun elämässä.

Photobucket

x factor. 
ei nyt muuta x'llä alkavaa mun elämään liittyvää tullut mieleen. mut siis ihan lemppariohjelma tällä hetkellä ja vitsi kun jotkut on vaan lahjakkaita !


ystävät.
mitä on elämä ilman ystäviä? niimpä, ei oikeen mitään. 
multa ei näitä useita löydy, mutta muutama oikein kelpo kappale, enkä enempää tarvitsisikaan 

Ä
äiti.
oon äitin tyttö. en pärjäis ilman äiskää ja luulen, et kun omilleni muutan, niin soitan vähintään joka toinen päivä äitille, et "mitä mä teen, kun nyt kävi taas näin ja näin ?!" mami on paras 

Ö
ötökät.
vihaan sydämeni pohjasta... 

olipas kiva lopettaa tää postaus näinkin positiiviseen asiaan mun elämässä (-: hehe.

kuvat tumblr.

6 kommenttia :

  1. Sulle on mun blogissa haaste :)

    http://twotowhisper.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. http://www.sapenkirppis.blogspot.fi/
    Käy ihmeessä kattoo löytyiskö jotai :-)

    VastaaPoista
  3. missä on M niinku minni...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minni sisältyy tohon kohtaan "ystävät" (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: