tiistai 4. joulukuuta 2012

i don't know what's gonna happen

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket tänään oltiin koulusta käymässä studia-messuilla, helsingissä. ei kyllä avautunu uusia ovia ja reissu oli mun kohdalla ainakin turha. tai no ei ihan täysin, saihan sieltä ilmasta krääsää ja karkkia (-; no okei, otin mä sieltä tampereen ja jyväskylän yliopistojen esitteet, joiden pläräämisestä voi olla ehkä jotain iloo ja hyötyä.

en muista, oonko täällä ennen puhunut urapohdinnoistani, mutta tällä hetkellä siis kiinnostaisi luokanopettajan ammatti eli yliopistossa kasvatustieteen opinnot. tätä pystyis opiskelemaan juurikin tampereella tai jyväskylässä, mistä molemmat vaihtoehdot ihan hyviä. mieluusti jäisin tampereelle, mutta eihän tuo jyväskyläkään nyt niin kaukana ole. 

vähän mua pelottaa yliopiston paksut kirjapinot ja se, että tuunko koskaan ees pääsemään sinne asti. yliopistoon ei niin vaan mennä ja tietenkin yritän parhaani, mutta ei sitä ikinä tiedä. en tiedä, onko musta yliopistolaiseksi, mutta ei ammattikorkeistakaan löydy mitään mua kiinnostavaa alaa. hei kaikki ensikeväänä hakevat, kertokaa onko teillä jo hakupaikat selvillä vai ei ja mikä ala teitä kiinnostais? (-:

2 kommenttia :

  1. voi että, luokanopettajan ammatti kiinnostais muakin tosi paljon! :) mä oon aatellut suunnata hieman pohjosempaan, ouluun, sieltä kun löytyy taide- ja taitopainotteinen luokanopettajan koulutus. komppaan myöskin tuon vikan kappaleen tekstistäsi! oon harkinnut väliuvuottakin, juurikin siksi että saisi vielä tuumimisaikaa. jotenkin jännittävää, että kohta se yhteishaku alkaa..!

    VastaaPoista
  2. no jännittävää todellakin ! kiitos kommentistasi ja tsemppiä kevään hakuihin ! (-:

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3