torstai 10. tammikuuta 2013

lover to lover

Photobucket
Photobucket heipä hei! kouluun paluu on tehnyt mulle ainakin ihan hyvää, sillä oon saanut mun opiskelumotivaatiota heräteltyä, kun ei tosiaan sillä joululomalla tullut mitään oikeen tehtyä. sitä paitsi, kun lukee niin voi hyvällä omalla tunnolla syödä vähän makeaa siinä samalla, että jaksaa keskittyä (-; 

tästä tuli kuvien puolesta vähän kuiva postaus. mun piti laittaa pari kuvaa ittestänikin mitä kuvailin yks päivä, mut en saanu niitä mitenkä kivasti, joten koitan joku toinen päivä uudestaan. jos sitten vaikka saisin ne sommiteltua jotenki järkevästi.

käytiin viime viikolla hommaamassa meille pleikkari kolmonen vanhan xbox -kuoman tilalle. vähän tulee sitä ikävä, varsinkin gh'ta, lipsiä ja gta'ta. ostettiin toi nimittäin vaihdossa, et saatiin hyvitystä peleistä ja semmosista noin satasen verran. 

oisko teillä jotain ajatuksia tän blogin suhteen? jotain postausehdotuksia? parannusehdotuksia? kertokaa ihmeessä, jos teille tulee jotain mieleen (-: nytkään ei oo nimittäin hirveen hienoo tää matsku ollu täällä, et jotain piristysruiskua tarvittais !! mitä haluisitte lukee täältä? tai mitä kuvia nähdä? 

nyt masuni kaipaa jotain syötävää, joten nähtäillään tässä joku päivä toivottavasti kivempien kuvien kera (miten musta tuntuu, et oon saattanu kirjottaa noin aikalailla jokaseen lähiaikoina olleeseen postaukseen? :-D) !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3