tiistai 15. tammikuuta 2013

mä luulen et sulla on enkelin silmät

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket siinä asua viime viikolta luontoräpsyillä höystettynä. mulle onkin nyt yhtäkkiä kertyny materiaalia kansioihin, joten meikäläinen päivittelee täällä varmaan aikalailla joka päivä, niin kuin oon tässä muutaman päivän aikana jo tehnytkin. tänään oon kuunnellut johanna kurkelan uutta ihanaa levyä, laskeskellut matikkaa ja pohdiskellut. syönyt kaurapuuroa aamupalaksi ja neljä paahtoleipää välipalaksi. ja tällä samaisella hetkellä kun kirjottelen teille, mami huutelee keittiöstä, että tortillat on valmiita. syöminen on kivaa (-: hehe. 

ainiin, oonhan ollu tänään myös ekaa kertaa maijan takapenkillä. :-D rasti ruutuun. tulin siis koulusta bussilla, kun kesken matkan siitä hajos kaasu. no ei se bussikuski keksiny meille (joo, meitä oli huimat kolme matkustajaa siellä bussissa yhteensä) mitään kyytiä, millä päästäis perille, niin ooteltiin siinä pysähdyksissä jonkin aikaa. no kaks poliisia oli siinä sit ohikulkumatkalla, niin ne nappas meiät siitä kyytiin ja vei kotiin! haha, kaikkee jännää sitä tapahtuu tässäkin elämässä. 

semmosta mulle tänään. nyt janna inhottavasti hiillostaa mua lähteen koneelta, joten kai mun on sit lähdettävä... pysykää kuulolla !

3 kommenttia :

  1. ihanan talvisia kuvia (-:
    http://girlsjustwant-tohavefun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva laukku, mistä se onn?:) (myös neule ihana)

    VastaaPoista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: