keskiviikko 30. tammikuuta 2013

tj zero !!

 photo tammikuu825_zps29f64fb2.jpg  photo tammikuu828_zps7072ba9c.jpg  photo tammikuu832_zpsf7004eec.jpg  photo tammikuu837_zpse62f7edd.jpg tänään jäljellä nolla tavallista koulupäivää lukiossa ! en ollut kyllä tänäänkään enää koulussa, mutten löytänyt eilisestä semmosta rakosta, että olisin kerennyt tulla tänne postaamaan tästä riemuisasta asiasta. huomenna äikän tekstitaidon preliä, perjantaina enkun ja tiistaina vielä matikan.

tästä lähtien asukuvia ei tuu varmaan hirveen useesti näkyyn, kun päivät tulee vietettyä kotona pieruverkkareissa. :-D koulussa on kyllä se hyvä puoli, että saa joka päivä laittaa ittensä ja pitää kivoja vaatteita päällä. no voinhan mä tietty niin kotonakin tehdä, mutta mitä järkee, kun hengaan yksin tai korkeintaan viljamin kanssa :-D 

mun parhaat koulukamut halus käydä juhlistamassa koulun loppumista pizzalla. olin näköjään jälleen kuvannu vaan ruokaa sun muuta eikä ollu oikeen kuvia mun pizzabuddeista, joten viljamin ja juhan naamat saa riittää tällä kertaa. vaikken sano, että niissä mitään vikaa olisi (-:

tänään on ollu tosi kiva päivä. joo. mulla on kansioissa muutamia julkasemattomia, joten niitten parissa sitten tässä joku päivä !

4 kommenttia :

  1. Kiva blogi, liityin lukijaks :) !

    http://ffuck-you-bitch.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ! kiva, että tykkäät (--:

      Poista
  2. Mitä sä kirjotat kevääl? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äikän, pitkän enkun ja lyhyen matikan (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: