sunnuntai 6. tammikuuta 2013

x factor favorites

x factor oli mun lemppari sarja koko syksyn ajan ja nyt perjantaina se sitten loppui. koska ohjelma oli niin huippu, niin mun oli pakko tulla jakaan mun lempparikappaleet tänne teidän kanssa, vaikkei niitä kukaan kuuntelisikaan !

aluks vino alan oli mun ykköslemppari, mutta harmikseni se tippu kisasta jo live lähetyksien puolen välin tienoilla. sen jälkeen kiintynyt eniten oon ehkä fifth harmonyyn, joilla on monta hyvää vetoa. tykkäsin kuitenkin koko kärkinelikosta, joten linkkasin niiden parhaat, sekä myös vinon, jolla on vaan sairaan ihana ääni ja jotenkin mulle tulee siitä mieleen paon lincoln burrows ♥ ah. Photobucket TATE STEVENS Bonfire, Pontoon (ft. Little Big Town)

Photobucket
CARLY ROSE SONENCLAR Hallelujah, Your Song, If I Were A Boy

Photobucket FIFTH HARMONY I'll Stand By You, Let It Be, Anything Could Happen, Give Your Heart A Break, We Are Never Getting Back Together, Impossible (judges house)

Photobucket EMBLEM3 Baby I Love Your Way, Hey Jude, I'm a Believer

Photobucket VINO ALAN When A Man Loves A Woman, God Bless the USA, Sober (judges house)


jos katsoo videon esimerkiksi carlyn hallelujah'sta , niin näkee kuinka tuolla jenkkilässä pikkasen panostetaan enemmän noihin lavastuksiin ja show-elementteihin, kun näissä kotimaisissa lauluohjelmissa :-D tuolla on laskeuduttu katosta lavalle ja vaikka mitä. hehe. kiinnostiko ketään tällanen postaus? onko täällä ketään muita x factor hullaantuneita? kuka oli teidän lemppari?


8 kommenttia :

  1. oiiii joo !:) tykästyin tosipaljo emblem3 ja carlyyn. ja nykyää meneeki illat sit katellessa emblem3 haastatteluja x) neon nii symppiksiä.
    ja ite en tykänny kauheasti siitä cece freystä:/

    lumituuulia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muhun ei kanssa se cece hirveesti iskeny :s emblemistä varsinkin wesley on niiin söpö ! (-:

      Poista
  2. Munkin mielestä toi Vino näyttää ihan siltä Lincolnilta :-D

    VastaaPoista
  3. mun mielipiteen taidatki tän paremmin kommentoimatta tietää x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .... se ei oo jääny varmaan kellekään epäselväks (-:

      Poista
  4. Oon kauhee X-factor hullu haha, tosin tykkään enemmän UK:n versiosta. Tältä kaudelta USA:n X-factorista ehdoton suosikki oli Beatrice miller!! huhhuh mikä ääni... Emblem3 oli ihan jees myös, tosin tykkäsin niistä enemmän alussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa, tää on mun eka kerta kun oon seurannut ylipäätään koko formaattia, et en oikeen voi verrata (-: mut joo beatrice oli kans aika hyvä !

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: