sunnuntai 10. helmikuuta 2013

challenge / facts

sain jokin aika sitten tiialta haasteen, jossa mun pitää kertoa 11 asiaa itsestäni, vastata 11 kysymykseen ja laittaa 11 uutta kysymystä eteenpäin seuraaville 11 bloggaajalle. no, tuskin keksin niin montaa haastettavaa, mutta aattelin et voisin ees joitain tällä kertaa haastaa!

 photo page-4_zps9c31cde8.jpg

faktat:
● jos mun pitäis valita joku, mitä haluaisin harrastaa niin se olis paritanssi. tai kilpatanssi, vai mikskä sitä sanotaan.

● niinkun varmasti kaikki on joskus tehnyt niin, niin mäkin aina joskus aattelen et hei tästä alkaa liikunnallisempi ja terveellisempi elämä. äh, en oo ikinä onnistunu siinä, enkä tuu varmaan ikinä onnistuun. sitä paitsi oon tullut siihen tulokseen et mielummin vetelen herkkuja niin paljon kun sielu sietää ja oon vähän hyllyvä, kun eläisin terveellisellä ruokavaliolla ja liikkuisin paljon saadakseni kiinteän vartalon. ei hyvä kroppa voi tyydyttää mua yhtä paljon kun suklaa, ei sitten millään. oon ihan tyytyväinen itteeni näin ja sitä paitsi terveellinen ruoka on yleensä aika pahaa.....

● ehdottomasti ärsyttävin "muotimoka" on sukat ballerinoissa....... ja toinen on polvimittaiset legginsit shortsien tai hameen kanssa.

 photo page3_zpsa5d83e25.jpg

● ehkä söpöintä maailmassa on pikkuset vauvat, tuitui ! ainakin sillon kun ne on hyvällä tuulella.

● mua häiritsee ihan sikana, jos jossain tv-sarjassa tai elokuvassa tapahtuu jotain mitä ei oikeesti vois tapahtua. ensimmäisenä tulee mieleen james bond, jossa ne niillä motskareilla vaan viiletti pitkin kattoja ja mitä kaikkea. joo no se on james bond, mut silti häirittee. ehkä tän takia en tykkää yleensä fantasia elokuvista.

● mulla on paras kaveriporukka, johon kuuluu mun poikaystävä, sekä viis muuta hyvää ystävää. vietetään useesti iltaa juurikin tällä samalla porukalla ja meillä on facebookissa yhteinen ryhmä, jonka nimi on kähmäset kermaleseet :-D en millään muista mistä toi nimi on peräsin, mut jos ollaan tällä porukalla menossa johonkin, niin äitellekin sanon vaan, et ollaan menossa kähmästen kanssa. ei tarvi aina luetella sitä samaa litaniaa, haha. 

 photo page2_zpse491a502.jpg

● luulisin, että tää kevät on ja tulee oleen yks stressintäyteisimmistä ajanjaksoista tässä mun elämässä. kirjotuksia, asuntojuttuja, jatko-opiskelupaikkoja, kesätöitä... kaikkee pitäis miettiä ja jaksaa. on tää nuoruus vaan niin jännittävää ja vaikeeta. varsinkin vaikeeta.

● viljami lähtee kesällä armeijaan. nyt vaan aattelen et no sinne se lähtee, mutten oikeen viä sisäistä koko ajatusta. ollaan nähty tän koko kolmen vuoden yhdessäoloajan melkeimpä joka päivä, niin kyllä se totuus varmaan aika kovaa lyö päin näköä kun yhtäkkiä toista ei nääkään päiviin tai jopa viikkoihin. syvästi toivon, ettei tää blogi muutu sillon pelkäks uikuttamiseks, et kuinka paskaa on olla inttileskenä :-D yritän ainakin parhaani mukaan välttää sitä !

iholla -sarja on ihan mun lemppari ! se on jotenki tosi ihana ja on mahtavaa, et nää naiset uskaltaa niin avoimesti ja rehellisesti kertoo omasta elämästään (-: musta ois tosi mielenkiintosta ottaa osaa tollaseen sarjaan, vaikken tiä osainko puhua kameralle ja kuvata kaikkialla missä meen :-D harmi vaan, et iholla ei ota mukaan muuta kun pk-seutulaisia. 

 photo page4_zps4cec987f.jpg

● haluisin joskus tollaset punaset hiukset kuin tossa yllä olevassa kuvassa !

● mulla on aina kynsilakkaa ja jos otan lakat pois niin mun on pakko laittaa uudet mahdollisimman nopeesti tilalle. jotenkin mun sormet vaan näyttää niin orvoilta, jossei niissä oo mitään koristamassa. tääkin varmaan johtuu juurikin siitä, etten anna niiden ikinä olla ilman lakkaa. 

tässä ois eka osa haasteesta eli faktat. teen sitten erillisen postauksen, missä tulee kysymykset. kuvat tumblr

2 kommenttia :

Kiitos kaikista kommenteista ! <3