maanantai 4. helmikuuta 2013

some details of my room

 photo helmikuu022_zpsdcedff72.jpg  photo helmikuu2013_zpsb74ea8db.jpg  photo helmikuu025_zps4b11e7d1.jpg  photo helmikuu027_zpsd8039161.jpg  photo helmikuu028_zps248664fb.jpg oon jo aiemmin tehny postauksen mun huoneesta, mut koska aurinko paisteli niin mukavasti ikkunasta niin nappailin jotain kuvia mun juuri siivotun huoneen yksityiskohdista. oon tyytyväinen mun huoneeseen vaikkei se ehkä sisustukseltaan mikään kaunein ole, paljon pikkutavaraa ja telkkari aikalailla yhtä vanha kuin omistajansa. eniten vihaan mun huoneessa sitä, ettei se pysy siistinä. ja sehän on siis juurikin sen huoneen vika!

oon mahdoton tv-sarja fani ja mulla on hirveesti kaikkia lempparisarjoja. haluan myös mahdollisimman paljon niiden tuokkaribokseja itselleni ja tuossa niitä näkyis. kokoelmasta puuttuu vielä täykkäreistä kaksi, oc'sta yksi, serranoista yksi ja sinkkiksistä valitettavasti vielä monen monta. plus onneks viljamilla on kaikki frendit, hyvällä ystävälläni larella kaikki gg't ja pikkuveljelläni jonilla kaikki paot, joten hyvinhän tässä menee. ei lopu katseltava heti kesken.

tähän vielä loppuun yks juttu, mikä on tehny mut onnelliseks tänään; linnunlaulu. rakastan linnunlaulua. tuli heti keväinen fiilis kun ulkona paisto aurinko, pakkasta oli vain -2 ja linnut lirkutteli. linnunlaulu on ehdottomasti yks mun lemppariasia keväässä. 

näihin kuviin, näihin tunnelmiin. see you!

6 kommenttia :

  1. tosi kiva huone! Mistä toi tv-taso on?:)

    VastaaPoista
  2. sun huone on kyl tosi ihana :) linnun laulu on kyllä ihanin kevään merkki, sitä odotellessa, täällä kaupungissa kun sitä ei melun keskellä tahdo kuulla :/

    VastaaPoista
  3. todella nätti huone sulla ja kivoja sisustuselementtejä, kuten tuo Marilyn-boxi ja sen viereiset taulut :) mun huoneessa on kans samaa vikaa, eli se ei ikinä pysy siistinä kovinkaan pitkään siivouksen jälkeen! ehkä pitäis vaan siistiä tarpeeksi usein, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ! (-: ja niimpä, aina vaan tavarat kasaantuu kuin itsestään :-D

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: