keskiviikko 27. helmikuuta 2013

stressing spring

 photo helmikuu433_zpsa1a765fb.jpg  photo Hiljattainpaumlivitetty1_zps6d8854c8.jpg  photo helmikuu459_zps5c4c28bb.jpg  photo helmikuu427_zps5f24bbbb.jpg viljami latas viime viikon lopulla netflixin ja oon nyt kattonu puolet gg'n ekasta tuokkarista. aikalailla kaikki illat ja lukutauot on kulunu niitten kattomiseen. oon koittanu lukee parhaani mukaan, mut tuntuu ettei tää aika riitä mihinkään. eikä mulla oo mitään tietoa kesätöistäkään, great. ääh, tää kevät on yhtä pyllyä.

mulle on taas yhtäkkiä iskeny joku kauhee tatskakuume. oon miettiny millasen tatuoinnin haluaisin ja minne. en tiä löytyykö tältä vellihousulta ikinä tarpeeks couragee hakata ihoonsa sellasta mitä siitä ei enää koskaan sais pois. plus mun alhainen kipukynnys on myös yks kynnys tässä haaveessa.

ps. auringon paiste !! ♥

6 kommenttia :

  1. kivoja kuvia! :) Ittekki latasin netflixin ja oon katellu pakoo ihan hulluna... :D

    http://ffuck-you-bitch.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja pako on kyllä ihan ykkönen ! onneks veljeltä löytyy ne kaikki tuokkarit ni pääsen kattoon sitä ihan millon tahansa (-:

      Poista
  2. Ei! Ei helvetin helvetti. Ei. EI!

    VastaaPoista
  3. Haha, mullakin on just netflixin ilmanen kuukausi menossa ja gg: ekan kauden 14. jakso pyörii just :D

    VastaaPoista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: