lauantai 9. maaliskuuta 2013

but it doesn't matter cause we are in love

 photo helmikuu673_zps9614ac0a.jpg  photo maaliskuu117_zpsf77034c6.jpg  photo helmikuu705_zps0797b29d.jpg  photo maaliskuu085_zps97d653da.jpg  photo maaliskuu087_zpsaee2a5f7.jpg  photo maaliskuu20132_zps1900cb0e.jpg  photo maaliskuu135_zpsf94b0974.jpg mulla on ollu tänään jotenkin tosi väsyny olo. ei oikee jaksais tehä mitää ja tuntuu et meinaa pillahtaa itkuun joka asiasta. ihme kun en ole sitä vielä tehnyt, mutta kyllähän tässä vielä kerkiää. jotenkin ärsyttää tää bloggaaminenkin tällä hetkellä. tuntuu et kaikki kuvat on ihan tyhmiä ja turhia ja rumia. plus te ette oo tässä lähiaikoina kommentoinu lähes ollenkaan )-: en mä missään vaiheessa oo saanukaan mitään suuria määriä kommentteja, mutta nyt on ollut useampi postaus mihin kukaan ei ole laittanut mitään. se vähän surettaa. 

luin äsken matikkaa ja pääsin jo vähän vauhtiin ja tuntu siltä et hei mä osaan tän. no sit mentiinkin hieman vaikeempiin tehtäviin, ni oon ihan hukassa ja hermot palaa heti. äh. enkä halua edes ajatella ens viikkoa. ylihuomenna koittaa jo äikän esseekoe ja prelistä sain tosiaan 20 vai 25 pistettä, mikä ei hirveesti tuo luottoo tähän hommaan. luulen, et se riippuu ihan siitä mitkä aiheet on, että saako siellä mitään aikaseks. 

jotta tää ei olis pelkkää nillitystä alusta loppuun, niin voisin mä jonkun positiivisenkin asian tähän loppuun kertoa. mulla on siis nyt kesätyöpaikka tiedossa eli yks asia vähemmän stressattavaa ! jee, olin niin onnellinen kun kuulin, että pääsen sinne samaan paikkaan töihin missä olin viime kesänäkin (-: toinen asia mikä mua ehkä piristää on amazing race. nyt siis saunaan ja sen jälkeen telkkarin ääreen ! 

8 kommenttia :

  1. Iholla on kyllä niin hyvä sarja! Kaikki muut on mukavia ja mielenkiintoisia paitsi Marketta:D Se jotenkin ärsyttää mua...
    Mut joo tsemppiä esseekokeeseen!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iholla on kyllä ihan lemppari !! harmi sitä tulee enää yks viikko )-': kiitos paljon !!

      Poista
  2. Jaksamista pänttäämiseen ja tsemppiä kirjoituksiin ! Kyllä se siitä jossain vaiheessa helpottaa ja kyllä tuo aherrus palkitaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suuri kiitos ! eiköhän tää vielä jossain vaiheessa iloks muutu (-:

      Poista
  3. ihana toi oranssi neule! mistä oot ostanu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin sen itseasiassa kirpparilta joskus parilla eurolla !

      Poista
  4. mitä sä oot saanu matikan prelistä?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö sain siitä 32 pistettä, mikä on siinä c'n ja m'n rajalla (-:

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3