maanantai 18. maaliskuuta 2013

can you suture my wounds and feelings?

 photo maaliskuu133_zps6b4cf6e2.jpg  photo maaliskuu106_zps5a419e5d.jpg  photo maaliskuu20137_zps678e8e08.jpg  photo maaliskuu498_zps6ea84869.jpg hieman erilailla muokattuja kuvia tällä kertaa. tasan kahden päivän päästä tää yo-rumba on vihdoin mun osalta ohi ! viimesen vuoden yo-kokeet on pyöriny päässä ja niitä on pelätty ja stressattu ja oikeesti kahden päivän päästä ne on ohi ! huhhuh, sanon minä. ja sitten ei muutakun stressiä jatko-opiskeluihin liittyen... ei yhtään kiinnostais alkaa lukee mitään pääsykoe kirjoja, mut kai se on pakko. 

tänään kun pidin lukemisesta taukoo, kävin selaamassa h&m'n nettikauppaa. oon viimeks käyny shoppailemassa joulualeissa ja iski kauhee tarve saada jotain uutta vaatetta. oon tässä viimeset vuodet koko ajan ollu säästölinjalla ja joskus harvoin oon antanu ittelleni luvan ostaa jotakin. käyn oikeesti tosi harvoin (ehkä kerran muutaman kuukauden aikana) vaatekaupoissa ylipäätään, koska mulle tulis niin paha mieli kun en vois ostaa mitään. no nyt aattelin, et oon kuitenkin selviytyny näistä kirjotuksista ja ollu niin stressaantunu koko ajan, et enköhän vois muutaman vaatteen tilata ittelleni palkkioks (-: niistä sitten enemmän kun ne kotiutuu mulle !

abit, miten te aiotte palkita ittenne tän uurastuksen jälkeen?

4 kommenttia :

  1. palkitsen itteni yhellä kynsilakalla jota oon halunnu tosi kauan mut en oo ostanu koska on mun mielestä aika kallia (14e) :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva! itellekin kelpais joku uus keväinen kynsilakka (-:

      Poista
  2. Mun yo-rumba loppui jo viime viikon perjantaina - sattumalta kaikki kolme koetta osuivat yhdelle samalle viikolle! Yo-uurrastuksen loppumisen kunniaksi värjäsin hiukset uudella hiusvärillä, ostin pitkästä aikaa pari uutta paitaa sekä kävin porukoitteni kanssa ulkona syömässä sitten aikoihin. :) Onnea sulle vielä vikaan yo-koitokseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! itse vois kans harkita tota ulkona syömistä, ei oo nimittäin tullu vähään aikaan käytyä (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: