lauantai 30. maaliskuuta 2013

kuuleeks mua kukaan vai oonks mä yksin?

 photo maaliskuu201313_zps5923e177.jpg  photo maaliskuu201314_zps83ba51c3.jpg  photo maaliskuu201317_zps4584dd47.jpg  photo maaliskuu201315_zpsda60e29f.jpg  photo maaliskuu201316_zps1c8c8118.jpg jälleen vähän kuulumisia polaroidien kera. olin siis torstaina yhden valmistuvan kaverin näyttötyön hiusmallina ja mun mielestä tosta tuli aika hieno! ja kannatti mennä sillä sain pitää kaikki tuolta pehkon sisälmyksistä löytyneet vajaat 50 pinniä (-; haha! kuvissa näkyy myös se bik bokin paita, josta viime postauksessa mainitsin. toi kuosi on tosi kiva ja selkämyksestä löytyy kultanen vetoketju. tulin kuitenkin siihen tulokseen, ettei sitä tule käytettyä koko rahan edestä joten aion palauttaa sen. 

jos joku ei kuvista hiffannu, niin pääsykoekirja sieltä postiluukusta kolahti tässä yks päivä... en oo vielä saanut aikaseks kun vähän selailla mitä se sisältää ja mua vähän pelottaa, koska osa otsikoista vaikutti niin heprealta. saa nähä kuinka vaikeelukunen se on ja tuleeko lukemisesta yhtään mitään...

mulla on muutamakin postaus tuolla kytemässä, joten nähtäillään tässä varmaan harva se päivä. kysyisin vielä, että mitä mieltä ootte näistä polaroid -kuvapostauksista? näitä näkee nyt aikalailla joka blogissa, joten en ihmettele jos jotakuta kyllästyttää. kertokaa mulle !

8 kommenttia :

  1. On nää mukavia postauksia:)

    VastaaPoista
  2. sama pääsykoekirja odottaa mulla vielä tilausta! ja voi ei, just se mua jänskää ton kirjan kohalla, että onko sen teksti täyttä hepreaa... :/ no, onneks pitää lukea vain yksi kirja. ja aivan ihana tuo kampaus, sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! selailtuani kirjaa vaikutti onneks ihan mielenkiintoiselta, mutta toivotaan että siitä myös jotain ymmärtäis (-:

      Poista
  3. Tosi kiva blogi! :) Satuin vahingossa löytämään, ja tykkään hirveästi! :)


    http://escapefromplainjane.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos hirveesti ! tosi kiva, että tykkäät (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: