torstai 14. maaliskuuta 2013

when we collide we come together

 photo maaliskuu20138_zpsb5d78232.jpg
 photo maaliskuu20139_zps1c14af18.jpg
huomenna vuorossa enkku. pahoittelen, että blogin sisältö koostuu nyt lähes kokonaan pelkistä kirjotuksista, mutta viikon päästä asioiden pitäis olla jo paremmin !! mua vähän kauhistuttaa tuo enkku, koska näistä harjotuksista oon saanu todella huonoja pisteitä. noh, parhaani yritän ja se riittäköön. 

haluisin todella jotain muutosta näihin mun hiuksiin. mulla on ollu tällaset samanlaiset hiukset jo varmaan pari vuotta, joten alkaa pikkuhiljaa kyllästyttään. nää on niin huonossa kunnossakin, et tekis mieli saksia näitä ihan reilulla kädellä. en vaan tiä uskallanko tehdä näille mitään ennen yo-juhlia... 

kohta aattelin mennä viljamille hengaileen, vaikka se onkin aina yhtä petollista, koska yhessä ei tuu ehkä luettua ihan niin aktiivisesti kuin mitä yksin tulis. tänään on myös äiten synttärit, joten aateltiin jannan kanssa väsätä sille jotain ruuan tynkää ja jälkkäriä. oon kyllä aivan surkee keittiössä, joten mitään gurmee ruokaa ei oo odotettavissa. mut ajatushan se on tärkein :-D 

nyt ei muuta kun tsemppiä kaikille, jotka ovat enkkua kirjottamassa huomenna ! 

6 kommenttia :

  1. Kannattaa ottaa tänään vaan ihan lunkista että saat hyvin nukuttua ja näin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saa nähdä millanen yö on tulossa... ei vaan, onneks mulla ei tommoset jännittävät jutut yleensä vaikuta uneen ja nukkumiseen (-:

      Poista
  2. Kui mahtava tuo vihreä hiiri!! :D

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3