maanantai 4. maaliskuuta 2013

your time will come if you wait for it

 photo maaliskuu045_zps2ad9f766.jpg  photo maaliskuu2013_zps24daea92.jpg  photo maaliskuu044_zps71edb79d.jpg  photo maaliskuu20131_zps3e288888.jpg
kuvissa mun yks lempparineuleusta. ostin ton joulun jälkeen vero modan aleista kaheksalla eurolla, enkä päässyt sillon sitä ees sovittamaan, mutta onneks se oli hyvä. toi on tosi lämmin ja mukava päällä ja siksi täysin mainio tänään, kun pakkanen oli kivunnut jälleen kahteenkymmeneen ja suunnitelmissa oli istua kuusi tuntia kirjoittamassa äikän esseetä. no en mä siellä loppujen lopuks istunu ku jonkun neljä tuntia, mut siis äikän essee preli oli tänään ja meni ihan ok. ois todellakin lohduttavaa saada siitä ees vähän enemmän kun se 20 pistettä, mitä mulla on ollu tapana saada noista...

mulla on nyt ainakin maaliskuun musapostausta tekeillä, joten sitä tässä joku päivä. koitan tässä parhaani mukaan viettää päiväni lukien, mutta tuntuu et oon menettämässä toivoni noiden kirjotusten suhteen... joten ei huolta siitä, ettenkö kerkeis lukemiselta käydä täälläkin vähän moikkailemassa :-D joops, meitsi lähtee täst ny jumppailee !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: