maanantai 22. huhtikuuta 2013

birthday party

 photo huhtikuu645_zps9b569300.jpg  photo huhtikuu201310_zpsd58e9aad.jpg  photo huhtikuu740_zpsaeaad8f8.jpg  photo huhtikuu726_zps7a01c7be.jpg  photo huhtikuu201311_zpsca9573a8.jpg  photo huhtikuu644_zps3c0b3798.jpg  photo huhtikuu201312_zps23526ce8.jpg  photo huhtikuu776_zps41599ec3.jpg  photo huhtikuu818_zps74a8c2b9.jpg lauantaina vietettiin mun synttäreitä ja kerrankin tuli otettua kuviakin! sen kunniaks päätin sit laittaa niitä oikeen kunnolla (-: meitä oli siis pieni viiden hengen porukka ja mentiin ihan alkoholivapaalla meiningeillä pelaten wiitä, korttia ja lautapelejä sekä tietenkin syömällä. laura ja walter oli oikein rakkaudella leiponu mulle juustokakunkin, joka oli muuten tosi hyvää! oli tosi kiva ilta, vaikka vähän harmi ettei kaksi meiän porukasta päässyt tulemaan.

tällä hetkellä kello on jo puoli kaks päivällä ja oon saanu aikaseks luettua 10 sivua (y) mun lukusuunnitelma kusee nyt pahemman kerran, mut jotenkaa mua ei jaksa kiinnostaa. pitäis ehkä. ylihuomennakaan ei tuu luettua, koska koko päivä menee autokoulun kakkosvaiheessa... silkkaa rahastusta sanon minä. ei kyllä kiinnostais tippaakaan, mutta kai se on pakko että saa korttinsa pitää. no, yks päivä mun elämästä ja sit saan ajella koko loppuelämäni onnellisena. ja seuraavan kuukauden köyhänä.

4 kommenttia :

  1. mun naamalle näissä kuvissa oisit ainakin voinu tehdä jotain :) - larppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sori, en aatellu et noi ois ollu niin pahoja :o

      Poista
  2. Ihana kun kaikki hymyilee vaan kaikissa kuvissa, tulee hyvä fiilis! :D Muutenkin tosi kiva kun on näin hyvälaatuisia ja hyviä kuvia :--)

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3