maanantai 29. huhtikuuta 2013

instagram (april 2013)

 photo ig_zps893a6c40.png
1. meitsi 2. mun karkkikätkö !! namnam 3. mun punaset saappaat 
4. mä ja viljami ajelulla 5. tampereella 6. tehtiin pasta carbonaraa (lue: vilsku teki...)
7. auringonpaiste 8. syömässä fransmannissa 9. janna ja mä tankkaamas

mulla on ollut uusi kännykkä vajaan kuukauden ajan ja saman ajan oon päivitellyt mun instagramiin. mun mielestä nykyään liian monet blogit pyörii vaan näiden ig -kuvien ympärillä ja aluks olinkin, että mä haluan pitää instagramin ja blogin ihan erillään toisistaan. kuitenkin mun mieli muuttu ja keksin ehkä ihan hyvän järjestelyn tähän hommaan. 

huhtikuu vetelee viimesiään, joten tässä ois mun instasaalista menneeltä kuulta. tässä on vajaa puolet mun instagramin puolella julkasemista kuvista ja voisin näin samaan tapaan tulla taas toukokuun lopulla postailemaan sen kuun kuvista. näin nekin joilla ei instagramia ole voivat nähdä pintaraapasun mun ig'stä näiden "parhaiden" otosten merkeissä ja tuskin ketään niin paljoa häiritsee, jos multa kerran kuussa tulee puhelinkuvia tänne (-: 

miltäs tämmönen järjestely kuulostaa teidän korvaan? kerran kuussa kollaasia ig -kuvista? jos jotain kiinnostaa nähdä mun loputkin ig -kuvailut, niin sieltä mut löytää nimellä pauliinaojala. (-:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3