maanantai 20. toukokuuta 2013

eurovision 2013

 photo EmmelieDeForest_zpse1585d75.jpg  photo Margaret-Berger-Should-Win-Norsk-Melodi-Grand-Prix_zps9c2b25a8.jpg  photo Robin-Stjernberg_zps5d5479bc.jpg  photo gianlucabezzina3_zps345b1e83.jpg  photo esc-koza-mostra-540x304_zpsd7e93859.jpg

tässä on mun top 5 tän vuoden viisuista! esitykset pääsette näkemään klikkaamalla kuvia, kaikista ei tosin löytyny finaaliesitystä. 

voittajabiisi (tanska siis, jos joku on missannu) oli ihan hyvä mun mielestä ja kuulu kyllä mun top vitoseen. toi robinin biisi oli jo aikasemminkin yhessä mun musiikkipostauksessa ja kuulu myös tietenkin parhaimpien joukkoon! norjasta tykkäsin kans tosi paljon. toi maltan oli semmonen hyvänmielenbiisi ja toi laulaja oli niin hellyyttävä! kreikan esitys taas oli hauska ja huvittava! romania ei kuulu mun top vitoseen, mutta jos ootte naurun tarpeessa niin käykää kuuntelemassa ! :-D 

ei ollu mitenkään kummoset viisut jälleen, ehkä hieman paremmat kun viime vuonna. ylläri pylläri kun suomi oli taas listan hännillä, enkä toisaalta ihmettele tolla biisillä... vaikka vähän oon katkera meiän naapureista, joilta ei herunu yhtään pisteitä !! ehkä sit ens vuonna (-: katoitteko viisuja ja mitkä maat oli teidän lemppareita?

6 kommenttia :

  1. malta ja kreikka kuulu kans mun suosikkeihin :-D tykkäsin kans italian kappaleesta, vaikka en ihan koko biisiä tajunnutkaan :-) ja toi romania oli kyllä jotain niin huvittavaa!

    VastaaPoista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: