sunnuntai 5. toukokuuta 2013

i want you to stay

 photo toukokuu155_zps8b0aa5b2.jpg  photo toukokuu187_zps00b7679f.jpg  photo toukokuu006_zps7a3fa7e0.jpg  photo toukokuu029_zpscc78bf8e.jpg  photo toukokuu185_zps43cd2dcc.jpg [1] happy joe! mun ainoo alkoholipitoinen juoma vappuna ja senkin ostin vaan sen takia, koska toi pullo on niin siisti (-: kuraltahan se juoma kyllä maistu. [2] ginasta uus aikas kiva paita kympillä! [3] aamupalaa ja paon ykköskausi ♥ [4] meitsi vappuna. tykkäilen tosta paidasta, harmi vaan, et se on jannan omaisuutta )-: [5] jos sitä nyt vihdoinkin värjäis ton tyvikasvun pois...

 photo toukokuu180_zpsa734d893.jpg  photo huhtikuu827_zps1c3033bb.jpg  photo toukokuu164_zps74244fc6.jpg  photo toukokuu195_zps8adfb80d.jpg  photo toukokuu178_zps729c0db0.jpg
[6] oli pakko kuvata, kun ostin new yorkerista ehkä maailman söpöimmät pikkuhousut! [7] pätkisjuustokakkua, nam! [8] postista kolahti täykkäreiden viimenen kausi, jonka tilasin hullareilta. sitä katotaan sit ens viikolla kamun kera (-: [9] meitsi poseilee [10] uus läpikuultava raitapaita new yorkerista 7 eurolla !

eilen oltiin äitin ja siskon kanssa kaupungilla, kun lähettiin metsästään mulle yo-lakkia. no sehän löyty noin viiden minuutin etsinnän jälkeen ja loppupäivä kulukin sit shoppaillen kaikkee muuta. muuten mulle nyt ei taas kuulu oikeen mitään ihmeellistä. pääsykokeet odottelee uhkaavasti jo tiistaina, mut oon päättäny etten jaksa ottaa niistä stressiä. pakoo oon kattellu myös kiitettävästi ja täytyy sanoo et se on kyllä aivan varmasti yks parhaimpia sarjoja ikinä!

tältä erää ei muuta, see ya!

4 kommenttia :

  1. millä ohjeella toi pätkisjuustokakku on tehty?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö, se on joku äiten ohje et en tiiä sen paremmin, mut netistä kyllä varmasti löytyy googlettamalla ohje! (-:

      Poista
  2. mulla on tosiaan myös vakava-pääsykokeet tiistaina! :) jännittää tosi paljon, mutta oon kans koittanu olla stressaamatta niistä liikaa. itse asiassa sain vasta tänään luettua pääsykoekirjan loppuun... :D mut ihana tää postaus, tosi kivoja arkitunnelmia näissä kuvissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite luin kirjan viis kertaa ja tuntuu, etten siltikään oikeen osaa mitään.... ja tuntuu, etten oikeen ees tiedä mitä siihen ois pitäny opetella :-D mua ei onneks vielä jännitä, mut katotaan huomen aamulla! kiitos! (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: