keskiviikko 22. toukokuuta 2013

yellow blouse

 photo toukokuu285_zps3c552914.jpg  photo toukokuu20137_zps2d4404b7.jpg  photo toukokuu303_zps9600c6a1.jpg  photo toukokuu20138_zpsd02e0590.jpg tässä jotain pari viikkoa vanhoja asukuvia, kun pääsin sillon testaamaan tota uutta paitaa! kuvat on hieman ylivalottuneita, mut kai me pystytään elään sen kanssa. tänään oon käynyt ideaparkissa (ostoksista myöhemmin!), katsonut täykkäreiden viimeisen kauden loppuun ja vuodattanu mun kyynelvarastot tyhjiks siinä samalla. kohta viljamin pitäis saapua tänne mun luokse yökylään ja katotaan ainakin salppuja ja illemmalla ehkä joku leffa ! huomenna pitäiskin saapua tulokset pääsykokeista...

ps. huomatkaa tuolla oikealla sivussa palkki, josta pääsee mm. mun instagramiin ja tumblriin. tuo on mun uusin taidonnäyte näiden html-koodien kanssa pelleilystä ja oon niin tyytyväinen! yksinkertaisuudessaan aika kiva (-: 

2 kommenttia :

kiitos kaikista kommenteista ! (-: